Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Jillian had a question in a podcast about how often to do it and her answer was...
2 days of 30DS one day cardio 2 days of 30 DS and one cardio then a rest day. She said the name was more so what her marketing people came up with since each level is meant to be 10 days (just not 10 straight) thats marketing for you!
http://www.myfitnesspal.com/nl/topics/show/726438-jillian-michaels-30-day-shred-are-we-allowed-a-day-off

veel plezier secricible. Ik ga zo ook weer

Bhriseis schreef:Hihi ja he! De eerste vier dagen doet het pijn, maar als het goed is heb je daarna geen spierpijn meer
Lastig AC, ik heb nooit pijntjes gehad, dus heb ook geen tips daarvoor... Richt je je borst goed op?

Ik denk dat ik eind level 1 met een liter begon, en midden level 3 met 2KG, en daar ben ik dan bij gebleven. Nu ben ik bezig met gewichtjes van 4KG, maar dat is geen intervaltraining met zo veel reps als bij Jillian, dus bij die 2KG ben ik toch anderhalf jaar blijven hangen.
Eerst bijv. Killer Abs en daarna nog een paar km hardlopen. Of 's ochtends een workout en 's avonds hardlopen zoals vandaag.
Maar dus gewoon als het goed voelt proberen
Je hoeft niet gelijk de hele workout met zwaardere gewichtjes te doen, pak gewoon de lichtere er ook een keer bij als het even te zwaar wordt. solarpleure schreef:AC ik ben niet bekend met BR, maar t hoeft niet persee door de supermans te komen, maar door een verkeerde houding bij een andere oefening, bijv. Deadlifts of goodmornings of nog andere. Wat je kunt doen is een oefening vervangen (of twee keer 30 seconden erachteraan plakken) door donkeykicks met armraises. Die maken je rug echt heel goed sterker.
), 7e dag schoonfamilie helpen met verhuizen. Geen echte rustdag dus. Ziet eruit als niet zo'n zwaar schema maar mijn lichaam heeft het er toch best zwaar mee, vooral m'n schouders door KA
Doe daar alles op z'n moeilijkst maar al die push-ups zijn best zwaar. Zit nu btw op dag 6.
Ik heb geen vergelijkingsfoto's maar toen ik 4 maanden geleden begon had ik meer vet op m'n buik. Was echt niet te dik maar gewoon geen strakke buik. Hier ben ik al best trots op, vooral aangezien ik hiervoor een week cheatweek had vanwege tentamens. Nu vakantie dus tijd om m'n spieren droog te trainen dmv gezond eten.
.