Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:43

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:45

Jildau schreef:
moowsy schreef:

Nou ik heb wel spierpijn overal haha. Maar vooral gisteravond extreem vermoeide benen, kon niet meer van de bank af komen!

Net schaaltje brinta opgegeten en straks gaan we weer!

Ja die vermoeide benen ken ik wel. Ik wacht rustig af. O:) Succes!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:46

Dag 2 = done ! Moet zeggen dat ik bij sommige oefeningen door wel aardig mijn spieren voelde! :D Had vooral last van mijn armen en knieën. Op naar dag 3!

xxitsmexx

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 11:53

zo dag 5 gehad. ma zag al resultaat dus dat is mooi :D

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:09

Oei Belsje sterkte!

Vermoeide benen had ik ook de eerste paar dagen,
nu alleen als ik ga hardlopen want daar ben ik niet zo'n ster in haha.

Na het avondeten ga ik voor dag 30, alweer de laatste keer :(
Dan zaterdag lekker schaatsen en zondag hardlopen en natuurlijk veel
paardrijden en maandag ga ik beginnen met ripped :)

Wat betreft eten, ik probeer rond de 1700kcal te zitten.
Voor de shred zat ik veel hoger met minder eten aangezien
ik toen niet echt heel gezond at.
En nu kan ik dus lekker veel eten, en vind vaak gezond nog lekkerder ook :)

gea_thora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:22

hetbommeke schreef:
gea_thora schreef:
Vind het zo handig om te zien wat jullie eten. Vind het alleen zelf nog wel eens lastig om goed op mijn eten te letten.
Ik kan namelijk erg slecht tegen koemelk, tarwe, suiker, varkensvlees én rundvlees.. Dus de bakjes yoghurt met muesli zijn voor mij niet geschikt. Kan ik wel 1 dag per week doen, maar als ik het vaker doe, is mijn buik niet zo blij met mij en andersom ook :P
Toevallig van de week lactosevrije melk geprobeerd, lasagna mee gemaakt en vanochtend havermout.. en tot nu toe nergens last van, dus ik hoop dat dit goed blijft gaan.
Verder eet ik voornamelijk speltbrood en tussendoor veel fruit.
En, ik ben deze week weeer opnieuw begonnen met de Shred. Heb mezelf nu een rotschop gegeven. ik hou het telkens van maandag-vrijdag vol en in et weekend sneuvel ik. Dus nu, hophop! het echt vol zien te houden!

Heb je al eens geitenyoghurt geprobeerd? Ik kan ook niet tegen koemelk ivm eczeem, maar van geitenmelk/-yoghurt heb ik geen last.
En ik eet inderdaad ook speltbrood, ik bak het meestal zelf. Dan heb ik veel minder brood nodig om vol te zitten. Er bestaat ook speltmuesli.

Ondertussen lees ik lekker mee met jullie. Vooral Nerroo en CCCC zijn motiverende voorbeelden +:)+

Ik ben een beetje de tel kwijt met mijn dagen, zit nog op Level 1. Denk dat ik nu wel bij 10 dagen ben, maar ik kan de push ups nog niet helemaal volhouden op z'n Nathalie's :o Wanneer me dat lukt, mag ik door naar Level 2 :j

Haha, het probleem wil ook nog zijn dat ik een gigantisch moeilijke eter ben.
Heb wel geitenkaas geprobeerd, maar dat zit zo in mijn hoofd als 'raar', dat ik het daarom gewoon niet wegkrijg. Terwijl de smaak wel vreemd maar niet vies was, maar puur het gevoel en de gedachte.
Maar ik kan altijd eens geitenyoghurt proberen. Waar kan je dat halen?
Zelf speltbrood bakken doe ik ook wel eens, moet ik binnenkort maar eens weer doen, is weer eens wat anders.
Bedankt voor je tips! :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:23

Alfalfa is een kiemgroente. Zoiets als taugé, maar dan kleiner. Zit niet heel veel smaak aan, maar als extraatje is het wel lekker. Goeie vega tips trouwens. Zag ergens tahin voorbij komen? Hummus vind ik ontzettend lekker, maar helaas is het ook redelijk prijzig en ik moet wel een beetje op de centjes letten. Gelukkig hebben mijn ouders het wel regelmatig in huis, dus daar eet ik het nog wel eens. Verder misschien toch maar eens proberen om zelf een broodje gezond in elkaar te flansen met ei en komkommer en dergelijke.

Wat drinken betreft, ik drink eigenlijk alleen maar water en thee. 's Avonds vaak wel een kop koffie (met suiker, foei!) en zo nu en dan een glas roosvicee limonade. Alcohol drink is sowieso weinig, frisdrank nog minder. Vruchtensap drink ik in het weekend nog wel eens.

Jullie gaan wel hard trouwens, dus ik heb niet alles woord voor woord terug gelezen. Zag wel een aantal fantastische resultaten. Gaat goed zeg, ga zo door!

Gisteren mijn tweede dag shredden gehad en de spierpijn is niet veel erger geworden, maar helaas ook niet weggezakt. Zoals ik al wel had verwacht, voel ik mijn borstspieren. Opdrukken is namelijk nooit mijn sterkste punt geweest. Wat me dan wel weer tegenvalt is dat mijn bovenbenen nog het meest zeer doen, terwijl ik altijd gedacht heb dat mijn beenspieren het best ontwikkeld waren. Wie weet doe ik die oefeningen daarom ook wel te fanatiek en heb ik er daarom last van, maar het voelt haast alsof ik iets verrekt heb. Vooral bij die *weet de naam niet* ene been voor, andere been achter en dan door je knieën zak oefening voel ik de voorste spieren in mijn bovenbenen.
Laatst bijgewerkt door Chanen op 01-02-13 12:26, in het totaal 1 keer bewerkt

ilske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:25

Goede morgen!

Lees alles bij (ontspannend in bed hihi) Het is alleen zoveel dat ik het niet allemaal meer weet!
Wel een aantal mooie lijstjes voorbij zien komen! En Nero's oude broek :):) Gaaaaf!!!

Zag ook eetlijstjes voorbij komen! Ik zelf zit nu ik aan de lijn doe wisselend tussen de 1100 en 1500 callorien per dag denk ik.
Dat ziet er ongeveer zo uit;
O: 2 crackers met light kaas/stroop OF magere yochurt met granaatappel
T: 100 callorien (wisselent fruit, ontbijtkoek)
L: 2 bb en 1 dr. karg cracker met smeerkaas en komkommer of iets ander lights
T: Fruit
A: verschillend, probeer wel een normaal tot klein portie te nemen.

Daarnaast drink ik 2 liter water en sloten groene thee

Ik heb nu 3 dagen level 2 gedaan! Vind hem echt heel heftig.. Ik hou heel veel dingen niet vol op de moeilijke manier.. Vandaag dag 4 en ik ga mezelf dwingen het tot het laatst vol te houden! %)

Eerst even mijn huis poetsen zodat mijn eten kan zakken en daarna ga ik me er aan wagen :+

hebben jullie tips voor een lekker tussendoortje? Snack a jacks vind ik niets aan en verder kom ik niet echt!

Heb nog wel een tip voor als je zin hebt in chips maar dit niet wilt eten! Een bakje smeerkaas peper van slankie in de magnetron zetten en verwarmen en daar (verschillende) soorten soepstengels in dippen. Een heel bakje van die smeerkaas is ongeveer 150 cal. en soepstengels echt bijna niks!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:28

poe heee jullie gaan echt snel met kletsen...ik kan het amper bijhouden haha!
Maar wat een resulaten zie ik hier, merk dat ik resultaten aan de hand van foto's zoooo motiverend vind, je hoort wel veel kilo's afgevallen maar als je het ziet is het toch echter!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:45

Tussendoortjes

- Fruit
- Cracker met beleg
- Bakje magere yoghurt met fruit/noten
- Volkorenontbijtkoek met halvarine
- Mueslireep (b'tween bijvoorbeeld)
- Snoeptomaatjes, komkommer

Nou jongens, ik heb dag 30 afgerond. En ik voel me zoooveel beter! Ik loop het liefst nu de hele dag rond in mn sportbh en korte broek, hahaha. De laatste tijd zat ik niet zo heel lekker in mijn vel, maar dit is echt 180 graden gedraaid. Ik had het minder gezellig met vriendinnen, voelde me dik, niet mooi e.d. Gisteren heb ik het zo gezellig gehad met mn beste vriendin, dat is al zo'n tijd geleden.

Daarbij is mijn figuur echt veranderd, veel meer in verhouding. Ik heb een peerfiguur, maar door de Shred zijn mijn schouders breder geworden en heb ik dus wat meer een zandloperfiguur gekregen.

De Shred heeft mij lichamelijk veranderd, maar geestelijk veel meer. Ik zit vol energie en maak me niet meer druk om het getalletje op de weegschaal. Eet meer calorieën, wat veel beter is voor mijn lichaam.

En jullie hebben mij voor een groot deel hieraan geholpen. Alle motiverende woorden in dit topic, alle goede adviezen. Dus jullie ook bedankt!

Goed, genoeg gepraat. Allereerst mijn maten.

Borst 86 > 82 (-4)
Taille 66 > 63 (-3)
Navel 77 > 67 (-10!!)
Heup 88 > 88 (-0)
Kont 94 > 91 (-3)
Dijbeen L 56 > 52 (-4) R 57 > 52 (-5)
Kuit, allebei niets veranderd
Arm L 31 > 28 (-3) R 29 > 28 (-1)
Hals 32 > 31 (-1)

Totaal -34

In gewicht ben ik niets veranderd.

En nu de foto's. Ik ben zo trots :o

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik vind dat je vooral op de foto van de achterkant heel goed kan zien hoe mijn figuur is veranderd.

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:47

Wat goed ccccc, vooral dat je je nu lekkerder in je vel voelt!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:50

Wauw Corien! :wow: Wat goed!!!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:50

Waaaauw wat een prachtig figuur daar mag je zeker trots op zijn!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:51

Wow wat een verschil!! Echt super zeg!!
*\o/* Ik ben plaatsvervangend trots op je hoor!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:54

Slank was je al, maar je bent nu echt prachtig strak!! Echt een onwijs mooi figuur CCCC, mag je heel trots op zijn!!
Hier ook plaatsvervangende trots!

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:55

WAUW, wat een resultaat!!!!! Mag je echt TROTS op zijn. Gefeliciteerd!!!!!

Dit motiveert mij ook weer!! :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:55

Corien! Held! Het ziet er echt suppperrr uit! En wat een maten! We hebben zelfs ook bijna zelfde centimeters :). Wat leuk! En over navel ook veel af bij mij. Over 8 dagen maak ik ook een overzicht.

Je kunt kei trots op jezelf zijn!!!!

Die geestelijke verandering herken ik ook heel erg, ik zit ook echt vol energie :D!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:57

CCCC goed bezig zeg! Knap!

Jouw 'voor' figuur lijkt wel wat op mijn figuur toen ik begon, maar ben nog niet zover als jij nu bent (ben wel bijna klaar). Doe toch iets verkeerd _O- (ik hou moed... Voor de zomer ben ik ook weer zoals ik vroeger was :)) Streven is om in eind maart toch wel al mijn spieren weer in orde te hebben voor hardlopen)

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:59

Wooooowww CCCCC !!! Respect hoor!!! *\o/*

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 12:59

Wat een super goed resultaat CCCC! Fijn dat je zoveel beter in je vel zit (zowel letterlijk als figuurlijk)!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:10

Jeetje CCCCC, wat een verschil! Op de foto's van de voorkant zit ook echt veel verschil. Wat zie je er strak uit! Daar ga ik ook voor. :D

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:11

*zoekt smiley met applausje* echt super zeg die foto's, moet zeggen dat ik vond dat je al een goed figuur had hoor! mare je ziet het echt heel duidelijk zeg!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:20

Wat een lekker wijf ben je Corien :D
Super knap resultaat :D!!!!!!!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:22

Ik ben net naar de appie geweest en tig doosjes diepvriesfruit ingeslagen.
Paar bakken kwark mee en smoothies maken.

Heb nu een smoothie met magere kwark, beetje water en zomerfruit!

Hopelijk kom ik zo aan wat meer calorietjes!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 13:24

gea_thora schreef:
Haha, het probleem wil ook nog zijn dat ik een gigantisch moeilijke eter ben.
Heb wel geitenkaas geprobeerd, maar dat zit zo in mijn hoofd als 'raar', dat ik het daarom gewoon niet wegkrijg. Terwijl de smaak wel vreemd maar niet vies was, maar puur het gevoel en de gedachte.
Maar ik kan altijd eens geitenyoghurt proberen. Waar kan je dat halen?
Zelf speltbrood bakken doe ik ook wel eens, moet ik binnenkort maar eens weer doen, is weer eens wat anders.
Bedankt voor je tips! :)

Ik haal de yoghurt altijd bij Albert Heijn, maar dat is wel volle ipv magere. Je kunt het ook bij een reformwinkel kopen, daar hebben ze ook magere. Plus, C1000 hebben hier ook geiten karnemelk.
Ik drink het nu al zo lang, dat ik koeienmelk niet meer lekker vind