Winged schreef:
hahha lekker!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:gea_thora schreef:Vind het zo handig om te zien wat jullie eten. Vind het alleen zelf nog wel eens lastig om goed op mijn eten te letten.
Ik kan namelijk erg slecht tegen koemelk, tarwe, suiker, varkensvlees én rundvlees.. Dus de bakjes yoghurt met muesli zijn voor mij niet geschikt. Kan ik wel 1 dag per week doen, maar als ik het vaker doe, is mijn buik niet zo blij met mij en andersom ook![]()
Toevallig van de week lactosevrije melk geprobeerd, lasagna mee gemaakt en vanochtend havermout.. en tot nu toe nergens last van, dus ik hoop dat dit goed blijft gaan.
Verder eet ik voornamelijk speltbrood en tussendoor veel fruit.
En, ik ben deze week weeer opnieuw begonnen met de Shred. Heb mezelf nu een rotschop gegeven. ik hou het telkens van maandag-vrijdag vol en in et weekend sneuvel ik. Dus nu, hophop! het echt vol zien te houden!
Heb je al eens geitenyoghurt geprobeerd? Ik kan ook niet tegen koemelk ivm eczeem, maar van geitenmelk/-yoghurt heb ik geen last.
En ik eet inderdaad ook speltbrood, ik bak het meestal zelf. Dan heb ik veel minder brood nodig om vol te zitten. Er bestaat ook speltmuesli.
Ondertussen lees ik lekker mee met jullie. Vooral Nerroo en CCCC zijn motiverende voorbeelden
Ik ben een beetje de tel kwijt met mijn dagen, zit nog op Level 1. Denk dat ik nu wel bij 10 dagen ben, maar ik kan de push ups nog niet helemaal volhouden op z'n Nathalie'sWanneer me dat lukt, mag ik door naar Level 2
gea_thora schreef:Haha, het probleem wil ook nog zijn dat ik een gigantisch moeilijke eter ben.
Heb wel geitenkaas geprobeerd, maar dat zit zo in mijn hoofd als 'raar', dat ik het daarom gewoon niet wegkrijg. Terwijl de smaak wel vreemd maar niet vies was, maar puur het gevoel en de gedachte.
Maar ik kan altijd eens geitenyoghurt proberen. Waar kan je dat halen?
Zelf speltbrood bakken doe ik ook wel eens, moet ik binnenkort maar eens weer doen, is weer eens wat anders.
Bedankt voor je tips!