Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraBeaux schreef:Hoooi mag ik een vraagje komen stellen?
Op dit moment heb ik wimperextensions, maar aangezien ik er gek van wordt, wil ik ze er afhalen. Nu zit ik alleen met het feit dat mijn wimpers recht vooruit staan en met wimperkruller wel even gekrult zijn, maar zodra er ook maar 1 druppel regen valt, ze weer recht zijn. Iemand ervaring met wimperpermanent????
Sorry dat ik zomaar binnen val!
Corelli schreef:LauraBeaux schreef:Hoooi mag ik een vraagje komen stellen?
Op dit moment heb ik wimperextensions, maar aangezien ik er gek van wordt, wil ik ze er afhalen. Nu zit ik alleen met het feit dat mijn wimpers recht vooruit staan en met wimperkruller wel even gekrult zijn, maar zodra er ook maar 1 druppel regen valt, ze weer recht zijn. Iemand ervaring met wimperpermanent????
Sorry dat ik zomaar binnen val!
Ik heb zelf ook afdakwimpers, en heb de volgende tips voor je:
- krul je wimpers in twee stappen: eerst de puntjes (zachtjes anders krijg je zo'n harde vouw erin) en dan de aanzet (die kun je flink inknijpen)
- verwarm je wimperkruller met een fohn (en voel eerst met je vingers en dan met je bovenlip voordat je hem op je oog gebruikt! Hij wordt dan echt heel heet!!)
- gebruik een niet te zware mascara die goed hard wordt. Ik heb bijv masterpiece van max factor