vlekkie_fan schreef:lastig... ik zou juist graag wat groter hebben..
Ruilen??
Krijg je wel alle klachten er bij hoor
En las in je profiel dat je nog maar 14 bent, nog lang niet uitgegroeid dus!
Volgens mij zijn die van mij nu wel uitgegroeid. Heb nu al een langere tijd dezelfde maat..
Het ergste is idd nog dat sommige mensen niet tegen jou praten maar tegen je voorgevel
Heel gezellig!!
. Bij mij on the other hand staan ze naar voren, zodat je er echt niet omheen kunt. Mijn zusje noemt dat een tafelbladmodel
.
Alleen paardrijden is gewoon een drama, met alleen een sport bh red ik het niet..Dus in het begin had ik zelfs vaak een gewone bh aan, met daarover een sportbh. Zomaar spontaan op het paard stappen met alleen een gewone bh aan zit er niet in, dan is de draf en de galop een drama.
..BH's slijten bij zowiezo gigantisch snel, dus geef er niet veel geld aan uit, als ze maar goed steun geven, dan ben ik allang blij! Want dit is bij de meeste bh's al een groot probleem...
Bikini's ook in de grote maten natuurlijk en rond de 100 euro
Maarja...je móet aankomen, want 50 kilo is echt wel te weinig. Ik zou het risico toch aangaan en kijken hoe het loopt. Een dokter raadplegen lijkt me toch wel een aanrader, of een diëtist. Want men zegt toch dat je het eerste aankomt aan de borsten. Misschien valt het wel mee als je aankomt, aangezien je zegt dat je ze niet zo goed ziet zitten. Veel succes in ieder geval!