MSQuincyTE schreef:malih maak een afspraak met een verloskundige, dan heb je 100% zekerheid of het nog leeft of niet
Ja, maar als ik over 2 weken die test doe, en die zegt dat ik zwanger ben...dan weet ik net zo veel als wanneer ik naar de verloskundige ga.... En dan krijg ik weer die praatjes dat ik voorzichtig had moeten zijn enz enz enz...Terwijl ik echt mega voorzichtig was. ik weet gewoon 30000% zeker dat ik geen enkele pil vergeten ben.
En op zich gaat het best oke met me, ik moet er wel aan denken...ik heb gewoon een kindje in mijn buik gehad. En achteraf valt alles zo onwijs op zijn plaats. de reden dat ik zoo moe was, misselijk en futloos. Maar ook het gevoel dat ik dikker werd klopt. Want na die bloeding voelde ik me gelijk minder dik, zonder dat ik wist dat het waarschijnlijk een miskraam was/is
Iedereen denkt altijd dat je onwijs voorzichtig moet zijn, en dat als je onbedoeld zwanger raakt dat je dan zelf iets fout doet. En dit heb ik ook gedacht. Tot dat dit dus gebeurde, ik ben onwijs voorzichtig daar in. En toch gebeurd het...Dat zul je altijd zien. Want mijn klasgenoot doet het al 7 maanden onveilig, zonder condoom of pil.....voor het zingen de kerk uit gaan...hartstikke gevaarlijk dus, en mevrouw is nog steeds niet zwanger. en ik neem de pil altijd trouw...en nu