Macchiato schreef:okey....ik merkte laatst dat een klein gebied rond mijn tongpiercing nog vrij hard is... in ieder geval harder dan de rest van mijn tong. Zal dit nog wegtrekken of blijft dit zo??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macchiato schreef:okey....ik merkte laatst dat een klein gebied rond mijn tongpiercing nog vrij hard is... in ieder geval harder dan de rest van mijn tong. Zal dit nog wegtrekken of blijft dit zo??
rakkertjuuhh schreef:wat bedoelen jullie met piercing draaien? (navel) zkeer als je een ringetje heb?
ik heb gewoon straafje met 2 bolletjes.. dan moet je toch gewon voorzichtig heen en weer doen?
Senzafine schreef:Ik ben al lang aan het rondkijken en informeren voor een piercing. Na lang nadenken zou ik toch graag een surface piercing onder mijn navel of boven mijn heup laten zetten.
Ik vind het heel mooi maar weet ook de risisico's in verband met uitgroeien.
Zijn er hier mensen met een surface? Hoe lang heb je hem al? Eventueel een fototje?
Een micro dermal onder men navel was mijn eerste keuze, maar ik heb gehoord dat dit een groter litteken geeft? Dat is waarschijnlijk ook pijnlijk met het verwijderen moest het ooit nodig zijn?