Maar af en toe lang haar lijkt me echt super gaaf! Hoe zit het precies met die clips, gemiddelde kosten? Hoe zet je ze in? En weet iemand een kapper die het in Groningen doet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubsj schreef:Na jaren twijfelen over extensions, wel niet wel niet heeft mij haar nu redelijk de lengte die ik hebben wou.
Maar af en toe lang haar lijkt me echt super gaaf! Hoe zit het precies met die clips, gemiddelde kosten? Hoe zet je ze in? En weet iemand een kapper die het in Groningen doet?
UpToDance schreef:Wat bedoelen jullie met clip ins?
UpToDance schreef:Wat bedoelen jullie met clip ins?
Quellian schreef:Ik heb toevallig eergister mijn afspraak afgezegd (kreeg een giga tandartsrekening binnen), dus even geen extensiongeld!
LiNdA1986 schreef:Ik heb clip in extensions, maar ik vind het niet mooi, ik heb lange en heb er al een stuk afgeknipt, op een of andere manier zie je dat het niet het echte haar is, ik zit er nu aan te denken om ze op Marktplaats of iets te zetten, maar aan de andere kant vind het wel weer zonde. Die van mij waren rond de 150 euro.
patjelisa schreef:LiNdA1986 schreef:Ik heb clip in extensions, maar ik vind het niet mooi, ik heb lange en heb er al een stuk afgeknipt, op een of andere manier zie je dat het niet het echte haar is, ik zit er nu aan te denken om ze op Marktplaats of iets te zetten, maar aan de andere kant vind het wel weer zonde. Die van mij waren rond de 150 euro.
IK heb de gene met echt haar en ik vraag er nu 75 euro voor 40 cm lang en raak het aan de straatstenen niet kwijt...
SassieSjaak schreef:Ik heb mijn extension!!!!!!!!!!
200 stuks!!!! jawel klein hoofd maar veel haar... ik heb in totaal 100 donkerbruin 75 koper, en 25 zwart... een hele bos met krullen dus... foto's komen...
Ans schreef:SassieSjaak schreef:Ik heb mijn extension!!!!!!!!!!
200 stuks!!!! jawel klein hoofd maar veel haar... ik heb in totaal 100 donkerbruin 75 koper, en 25 zwart... een hele bos met krullen dus... foto's komen...
Jaa foto's foto's foto's!
Hoe lang heb je gezeten en voelt het niet raar 200 van die dingen?
Wat kostte dat bij jou? (excuus als je dat al gemeld had)