Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fairytail schreef:Heel fijn spul inderdaad!Handige tips! Voor de meiden met een vette huid de groene tea reinigings lotion van the bodyshop is erg fijn en als je hem in combinatie met wat anders gebruikt in prijs goed te doen (een flesje/zeg maar fles kost 14.99)
ja_nee schreef:Fairytail schreef:Heel fijn spul inderdaad!Handige tips! Voor de meiden met een vette huid de groene tea reinigings lotion van the bodyshop is erg fijn en als je hem in combinatie met wat anders gebruikt in prijs goed te doen (een flesje/zeg maar fles kost 14.99)Heb je gegarandeerd een schoon gezicht, ook alle make-up e.d. verdwijnt ermee. Ik gebruik het dan ook savonds en sochtends. Tea Tree heeft o.a. de volgende producten:
- Masker
- Scrub creme
- Reinigingsgel
- Tonic
- Dag & Nachtcreme
Verkrijgbaar bij de Body Shop (voor 10 euro per stuk), maar ook bij de Kruitvat (voor 3 euro per stuk). Verschil merk ik niet.
Edit: typefout![]()
Lara_Silver schreef:Super tip: Als je net mascara op hebt gedaan en je ziet dat er 2 haartjes aan elkaar kleven, ga dan niet kammen want dan gaat de mascara korrelen. Je kunt beter een naaldje pakken en de haartjes uit elkaar halen. Zo blijft de mascara mooi en je kunt ongeloofelijk precies werken. wel zorgen dat er niemand in de buurt is die je per ongeluk aan kan stoten
Marloess_ schreef:Lara_Silver schreef:Super tip: Als je net mascara op hebt gedaan en je ziet dat er 2 haartjes aan elkaar kleven, ga dan niet kammen want dan gaat de mascara korrelen. Je kunt beter een naaldje pakken en de haartjes uit elkaar halen. Zo blijft de mascara mooi en je kunt ongeloofelijk precies werken. wel zorgen dat er niemand in de buurt is die je per ongeluk aan kan stoten
Ik zie mezelf nog wel met een naald in mn oog prikken.
Diamante schreef:Ik heb trouwens best vaak afgebroken wimpers.. (nog een klein wimpertje dus)
terwijl ik helemaal niet gek veel mascara op heb, slaap met mascara of zoiets...
Iemand enig idee hoe dat kan?
Corelli schreef:ik heb ook nog een tip om de mascara te "scheiden" en deze is niet zo linkik heb gewoon een oud mascaraborsteltje goed schoongemaakt en hiermee borstel ik mn wimpers nadat ik mascara heb op gedaan, super handig!! Je kamt/borstelt je wimpers ahw weer uit elkaar
studentje1 schreef:Lenneke_ schreef:Iemand leuke kapsel creaties?
M'n haar komt een stukje over m'n shouders en heeft wat slag (kan het makkelijk stijl maken, maar kan ook krullen maken)
Ik ben de laatste tijd nogal inpiratieloos.
Ik bedoel niet knippen of verven ofzo, maar een manier van opsteken ofzo. Gewoon iets anders, zodat ik wat meer kan variëren
Ik heb ook haar tot iets over mijn schouders, en ik was die paardenstaart ook meer dan zat! Dus toen heb ik een heel simpel dingetje gekocht, bij de Kruidvat denk ik, maar Etos etc heeft ze ook wel. Ik kon geen plaatje vinden dus heb het even in paint getekend! Ze zijn echt 2 euro ofzo..
Ik maak dan eerst een paardenstaart, niet té strak aangetrokken, en een paar cm hoger dan waar ik hem normaal zou doen. Dan steek ik het steeltje van dat zwarte dingetje van boven tussen mijn hoofd en het elastiekje in. Dan doe ik het haar van mijn staart ín de lus van dat apparaartje, en trek ik vervolgens aan het steeltje. Die heb ik dan gewoon in mijn hand, en mijn paardenstaart is een keer 'omgedraaid'... Leuk voor de verandering, en staat nog best alsof je er werk van gemaakt hebt![wordt misschien ook wel allemaal uitgelegd op de verpakking?]
ps. als ik een feestje op chique heb, dan trek ik mijn paardenstaart er niet hélemaal doorheen. Als ik dan de plukjes netjes wegwerk heb ik ook een mooie opgestoken knot!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TDZPXCCP.jpg
Lara_Silver schreef:Corelli schreef:ik heb ook nog een tip om de mascara te "scheiden" en deze is niet zo linkik heb gewoon een oud mascaraborsteltje goed schoongemaakt en hiermee borstel ik mn wimpers nadat ik mascara heb op gedaan, super handig!! Je kamt/borstelt je wimpers ahw weer uit elkaar
Dat gaat ook ja.
Maar daar riskeer je dan weer wel brokkelen mee als je te lang wacht.
@Diamante: Als je je make up er af gaat halen smeer eerst een dikke laag remover op je ogen en laat het er even op zitten, zo lost de make up al voor een deel op, en al je daarna de rest er af haalt niet wrijven (dat is de vuistregel voor bij je ogen) maar deppen, zo raken je wimpers al veel minder beschadigt. (en de huid wordt minder geirriteerd)
En inderdaad wat Miemserik zegt, insmeren met vaseline of olie, zo voed je ze en dan worden ze sterker.
Lara_Silver schreef:@Diamante: Als je je make up er af gaat halen smeer eerst een dikke laag remover op je ogen en laat het er even op zitten, zo lost de make up al voor een deel op, en al je daarna de rest er af haalt niet wrijven (dat is de vuistregel voor bij je ogen) maar deppen, zo raken je wimpers al veel minder beschadigt. (en de huid wordt minder geirriteerd)
En inderdaad wat Miemserik zegt, insmeren met vaseline of olie, zo voed je ze en dan worden ze sterker.
Jmc schreef:Ik zag net bij life & cooking: Verwarm je oogpotlood, zo blijft hij langer zitten!!! (Even door het vuurtje van je aansteker halen)
Le_onie schreef:Jmc schreef:Ik zag net bij life & cooking: Verwarm je oogpotlood, zo blijft hij langer zitten!!! (Even door het vuurtje van je aansteker halen)
eh, mijn oogpotloot is van hout, gaat dat niet branden?