Hoe meer op het bot, hoe dunner de huis, hoe pijnlijker. En het gaat ook zwellen, moet je wel rekening mee houden.
Maar verder is het het zeker waard!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjwah schreef:Zijn er hier eigenlijk mensen met een tattoo op hun voet? Ik had eerst niks met tattoo's.. maar zit er nu de laatste tijd toch wel aan te denken..
Skitter schreef:Ik heb 'm!! Een conch piercing in mn linker oor![]()
![]()
Dit dus.
Dit is niet de mijne, maar ik heb dus precies hetzelfde. Pijn viel wel mee, tis wat je zou verwachten van zo'n dik stuk kraakbeen![]()
Maar hij was blijkbaar niet pijnlijk genoeg want ik wil 'm ook uiteindelijk in mn rechter oorVind 'm echt super mooi!!
Ik ging naar m'n nieuwe piercer (:D ) voor een 2e tong piercing maar helaas zei hij dat er bar weinig ruimte was voor een 2eDus dan maar voor de conch gegaan
Zera schreef:Zo ik kom mij hier ook eens melden..
Wil me in de herfstvakantie een tongpiercing laten zetten.. En heb al 2 keer een navelpiercing gehad, maar beide keren zijn ze eruit gegroeid..
groetjes
Maddy
Emike schreef:ga mij binnekort een neuspiercing zetten...iemand ervaring met neuspiercings???
Lous schreef:
Skitter schreef:Lous schreef:
Ik vind een anti tragus echt lelijka ik weet niet, ik vind het gewoon raar..... hoort niet... Ach ja
Ik heb lekker een conch!! (nr.7 is die trouwens!)
Skitter schreef:Lous schreef:
Ik vind een anti tragus echt lelijka ik weet niet, ik vind het gewoon raar..... hoort niet... Ach ja
Ik heb lekker een conch!! (nr.7 is die trouwens!)
Emike schreef:ga mij binnekort een neuspiercing zetten...iemand ervaring met neuspiercings???
Viva06 schreef:Denk dat ik morge tog maar eens naar mijn piecer ga voor een andere tongpiercing.. heb er nu nog 18 mm in zitten maar sochtends denk ik dat ik niet veel ruimte overheb maar smiddags lijkt het wel of mijn tong dunner word en of ik wel veel ruimte over heb.... maar ik hoor het wel van de piercer dan (vorige keer kwam ik ook voor niks )
Suusjwah schreef:Ik heb een tatttooooo![]()