hopen dat dat dan snel beter gaat, maar dat zal vast..
wel even goed navragen bij je kaakchirurg!! dat hij er ff aandacht aan besteed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar ik heb uiteindelijk besloten om de operatie niet te doen. Nu ben ik 32 en ben ik wel lelijk maar dat heeft niets met mijn kaak te maken, en ik heb ook geen medische problemen of scheve tanden, of andere enge dingen zoals een loslatende kaak ofzo. Ik ben dus eigenlijk blij dat ik het niet heb laten doen. Een vriendin van vroeger heeft het wel laten doen toen ze 18 was, en die praat nog steeds moeilijk, alsof ze met haar tanden op elkaar praat. Voor de mensen die het wel gaan doen in ieder geval heel veel succes en sterkte. Dapper dat je de stap echt durft te nemen!                                                         

Maar ik begrijp je gevoel..
 Ook prima te doen dus!

Kaakchirurg gebeld en de assistente zou het doorgeven aan de kaakchirurg, bel eind van de week nog wel een keer of ze het nu dan wel hebben opgestuurd 

) en de hechtingen in mijn wangen zijn ook weg. Ik heb nu alleen nog 2 kleine hechpleistertjes op mijn wangen. Verder zag alles er goed uit. Ik heb ook weer heel wat hechtingen in mijn onderlip aan de binnenkant, maar dat zijn weer van de oplosbare. 

Janne, wil je ook weer wat foto's plaatsen? _Cynthia_ schreef:Heeft iemand hier ervaring met het naar vorer halen van je kin. Aangezien ze ook iets aan mijn kin willen veranderen, maar krijg je dan niet zo'n enorme punt kin?