Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuusJa schreef:Die piercer van mij zei dat je dat ding er maar 1 keer uit kon halen. Want die kon je niet zoals een andere piercing weer makkelijk erin zetten. Weet niet of het waar is, maar kan me dr wel iets bij indenken!
PrinCessRomy schreef:amberp schreef:ik maak al mijn piercings nog steeds 1 x in de week schoon
dan gaan ze er allemaal eventjes uit.. vind ik wel zo fris..
doe ik ook, ff lekker een opfrisbeurt geven, behalve me tragus, die kan er namelijk niet uit maar ook die word ff verwend
Berdien schreef:Mijn navelpiercing is aan één stuk door ontstoken, terwijl ik hem toch echt goed schoonhoud. Als ik hem heen en weer beweeg (hij gaat vast zitten en dat doet pijn) dan komt er vaak pus o.i.d. mee. Zooo goor. Wil hem er het liefst uit hebben, maar goed, dan moet eerst die ontsteking eruit zijn.
Ik douche elke dag, en dan na het douchen spray ik hem in met antiseptische wondspray, die heb ik er toen bijgekregen. Iemand nog andere tips om hem weer 'gezond' te krijgen?
wereldhummel schreef:Mijn vriend had ook wenkbrauw piercing, is alleen bij hem een stukje door de zenuw gepierced, dus met verwisselen had die er erg veel last van.
Maar voor zijn werk heeft ie hem uit moeten doen
SuusJa schreef:Hmm dan weet ik niet waar die het over had! Mss had ie het erover met uithalen tijdens je genezingsperiode???? Valt ie er serieus zo snel uit als het bolletje eraf is??!
Volgens mij word mijn piercing rood van de verzorgingsdruppels. Heb het gisteren nadat ie rood keek schoongemaakt met zoutoplossing, toen was ie weer gewoon. Deed ik er later druppels op begon ie weer rood te worden!
Berdien schreef:Mijn navelpiercing is aan één stuk door ontstoken, terwijl ik hem toch echt goed schoonhoud. Als ik hem heen en weer beweeg (hij gaat vast zitten en dat doet pijn) dan komt er vaak pus o.i.d. mee. Zooo goor. Wil hem er het liefst uit hebben, maar goed, dan moet eerst die ontsteking eruit zijn.
Ik douche elke dag, en dan na het douchen spray ik hem in met antiseptische wondspray, die heb ik er toen bijgekregen. Iemand nog andere tips om hem weer 'gezond' te krijgen?
Anjatjeuh schreef:SuusJa schreef:Hmm dan weet ik niet waar die het over had! Mss had ie het erover met uithalen tijdens je genezingsperiode???? Valt ie er serieus zo snel uit als het bolletje eraf is??!
Volgens mij word mijn piercing rood van de verzorgingsdruppels. Heb het gisteren nadat ie rood keek schoongemaakt met zoutoplossing, toen was ie weer gewoon. Deed ik er later druppels op begon ie weer rood te worden!
Tijdens je genezingsperiode lijkt het me inderdaad niet zo'n goed plan om hem eruit te halen, en die genezingsperiode is toch wel redelijk lang bij een surface dus misschien dat hij dat bedoelde...
En bij haar was het 's nachts gebeurd, normaal denk ik inderdaad ook wel dat je heel snel merkt als hij eruit aan het raken is, want daar moet hij toch al rare hoeken voor maken.
Ik zou gewoon een tijdje stoppen met die verzorgingsdruppels en kijken of het echt daar aan ligt... Gewoon water is in principe toch genoeg om het te verzorgen.
PrinCessRomy schreef:Anjatjeuh schreef:
Tijdens je genezingsperiode lijkt het me inderdaad niet zo'n goed plan om hem eruit te halen, en die genezingsperiode is toch wel redelijk lang bij een surface dus misschien dat hij dat bedoelde...
En bij haar was het 's nachts gebeurd, normaal denk ik inderdaad ook wel dat je heel snel merkt als hij eruit aan het raken is, want daar moet hij toch al rare hoeken voor maken.
Ik zou gewoon een tijdje stoppen met die verzorgingsdruppels en kijken of het echt daar aan ligt... Gewoon water is in principe toch genoeg om het te verzorgen.
Waarschijnlijk niet, ligt eraan wat voor piercing, en wanneer die is gezet, kan me herinneren niet zo lang en dan heeft ze de verzorging echt nodig, een andere verzorging gebruiken lijkt me dan het beste en niet alleen water.
PrinCessRomy schreef:Waarschijnlijk niet, ligt eraan wat voor piercing, en wanneer die is gezet, kan me herinneren niet zo lang en dan heeft ze de verzorging echt nodig, een andere verzorging gebruiken lijkt me dan het beste en niet alleen water.
Duhelo schreef:Morgen voor tongpiercing!
en ik ben zenuwachtig!!!
zijn er dingen die ik voordien kan doen? extra tandenpoetsen uiteraard, en mss een kauwgumpje eten zodat ik niet in de beste man zijn gezicht zit te hijgen
ik heb trouwens wel altijd een wit "beslag" op mijn tong, weet iemand wat dat is en wat er aan te doen valt?
vind het maar vies ...