Bevallingsverhalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Re: Bevallingsverhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:08

Ja het groeien gaat wel door Lachen Ik geef nog steeds borstvoeding, vind het zo leuk om te doen! Haha!

Gelukkig heb je geen borstontsteking gekregen!

Fabio mag trouwens morgen waarschijnlijk weer naar huis!!!

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 08:51

Fabio is weer thuis!
Donderdagmiddag zijn we naar huis gekomen.

Hij heeft bronchiolitis gehad, een deel van zijn longen waren ontstoken. Ik denk door de verkoudheid die maar niet over wilde gaan. Hij is in het ziekenhuis 6 keer per dag verneveld met Ventolin om zijn longen goed open te maken. Tussendoor hoorde je hem echt piepen en zag je heel zijn borstkasje op en neer gaan om te ademen.
Gelukkig mocht ik ook blijven slapen, naast zijn bedje. steds als Fabio wakker werd, zag hij mij en dat vond hij wel leuk natuurlijk. Verder heb ik lekker met hem gespeeld, hem lekker in bad gedaan en heel veel tijd aan hem kunnen besteden. Als hij sliep, las ik wat.

Het gaat nu al wel beter gelukkig, maar hij piept nog wel af en toe. Nog steeds moet ik hem elke 4 uur zijn medicijnen met een inhaler geven. Dus snachts zet ik steeds mijn wekker. Maar het maakt me niet uit, zolang hij maar beter wordt. Ik mag wel vanaf zondag naa 5 keer per etmaal gaan, dus dan kan de nacht eraf.

Gisteravond kon Fabio weer niet slapen en hij huilde weer veel. Echt krijsen..Zijn temp liep weer wat op dus heb ik hem een zetpil gegeven. Uiteindelijk sliep hij in mijn armen en heb ik hem voorzichtig kunnen neerleggen. Maar ik ben elk uur gaan kijken, heel eng vond ik het. Hij ademde weer moeilijk en heel snel. Als ik het echt niet vertrouw, kan ik het ziekenhuis bellen en mogen we terugkomen. Nu slaapt hij gelukkig weer goed.

Nog een paar fotootjes van in het ziekenhuis:

6 keer per dag vernevelen

Afbeelding

In het ziekenhuisbedje met zijn eigen knuffels en slaapzakje

Afbeelding

Groot, eng ziekenhuisbed..

Afbeelding

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 20:32

Wat fijn dat Fabio weer thuis is ! Hij lag er lekker bij in het bedje, ik hoop dat jezelf ook wat hebt geslapen in zo'n zkhs. Hou hem maar goed in de gaten en inderdaad bij twijfel gewoon bellen naar het zkhs !

bianca78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 22:06

Ik ben vorig jaar mei bevallen.
Gewoon lekker thuis, dat wilde ik ook heel graag.
S'nachts werd ik wakker omdat ik heel misselijk werd.
Vlug naar de wc en ik moest wel 6 tot 7 keer overgeven, echt een rotgevoel.
Maar het ging daarna wel weer beter, dacht dat ik iets verkeerds gegeten had.
Maar eenmaal in bed aangekomen kreeg een raar gevoel in mijn rug, niet pijnlijk ofzo, meer drukkend.
Mijn vriend had het allang in de gaten dat het begonnen was(mijn moeder heeft hem gewaarschuwd, als ze misselijk wordt bel de verloskundige, had zij ook gehad)
, ik vond dat helemaal niet nodig.
Maar hij had al gebeld, ze kwam er meteen aan.
Nou ik was dus al wel begonnen en was al ruim over de helft en dat in een half uurtje!!!
De verloskundige moest nog weer naar een andere bevalling en vroeg of ik het alleen aandurfde?
Tuurlijk want ik ha nog totaal geen pijn gelukkig.
Ze kwam ruim twee uur later terug en toen mocht ik al beginnen met persen.
Een klein half uurtje later was Camiel er ook al.
Al met al een super-snelle bevalling van amper 4 uur, en de pijn vond ik erg meevallen, hechten was pijnlijker.

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:57

Leuk om te lezen dat er toch nog wat moeders bv geven. Merel is nu 15 maanden en krijgt ook nog steeds bv. Ze drinkt nu alleen 's ochtends lekker in bed bij me...de rest krijgt ze wel kv, aangezien ik opgedroogd ben en geen zin had in regeldagen....

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:50

Wow knap zeg, al 15 maanden! Ik geef nu bijna 5 maanden en ben daar al trots op Bloos

IlsjePilsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 21:30

Anna-Jelly schreef:
Wow knap zeg, al 15 maanden! Ik geef nu bijna 5 maanden en ben daar al trots op Bloos

Hihi mijn man zegt altijd...als jij iets in je kop hebt, dan heb je het niet in je kont.... dus ik moest het jaar volhouden van mezelf. Daarna is het wel erg snel minder geworden hoor. Van 4 keer naar 1 keer. Maar 's ochtends vinden we het nog allebei heel fijn om lekker knus met elkaar te liggen. Verder heeft Merel er niet zo een behoefte meer aan en is drukker met lopen en spelen Knipoog

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 09:02

leuk omte lezen wat me allemaal te wachten kan staan....
jeetje bianca bij jou is het echt heel snel gegaan enmakkelijk(zo te lezen)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 16:57

Oh dat ken ik wel een beetje van mezelf. De eerste weken waren namelijk érg pijnlijk door kloofjes e.d. maar nu gaat het super. Lekker knus he, samen in bed liggen. Beebje (nouja jij hebt al geen beebje meer Clown ) zo knus tegen je aan Lovers

Maartje jij hebt nog wel even he, hoever ben je, week of 15?

DJCJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:32

ben al lang niet meer op bokt geweest Bloos

Gelukkig dat Fabio weer thuis is.

Hier word me kleine meisje alweer dreumes. Huilen
Wat gaat het hard.
Me oudste is 7-7-7 3 jaar geworden. En me jongste word 31-7 1 jaar.
En krijgt ook al die tijd dus bv. Knipoog
Ben vorige week geopereerd en moest ze het paar daagjes zonder mama melk doen. Iedere keer als ze me zag voog ze me zowat aan, maar ja ze mocht niet. Nu drinkt ze weer vollop. Ze is echt verslaafd haha Vingers aflikken

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:06

Wat houden jullie dat allemaal lang vol zeg.
Ik moest het jammer genoeg na 2 week van afbouwen omdat het echt niet ging.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:20

Ja, helaas, lukt het niet altijd, toen mijn dochter na 6 weken 'snachts doorsliep, hield het bij mij acuut op. Mede door uitputting, denk ik. Ik baal wel eens van die fanatieke borstvoedingsclubs, die mensen proberen wijs te maken, dat iedere vrouw zelf kan voeden, en dan liefs meer dan een half jaar...Nee dus.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:38

Nah weet je wat het is, iedereen kan het in principe wel maar niet iedereen heeft de fut ervoor om er álles aan te doen om het te laten werken.

Ik ben wel heel erg voor een half jaar bv zonder bijvoeding. Ja

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 17:40

Anna-Jelly schreef:
Maartje jij hebt nog wel even he, hoever ben je, week of 15?

sorry beetje late reactie

ben nu precies 19 weken