's nachts krab ik er ook aan en onder de douche kan ik mezelf soms echt niet inhouden! lastig lastig..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan ik het niet gewoon door m'n mama laten halen ?!
) volgens mij ook in m'n navel ! Ik heb een navelpiercing (sinds 6 maanden ong.) en hij is 2 maandjes ontstoken geweest, nu is dat weer goed, maar heb ik opeens dezelfde korstjes als op m'n hoofdhuid?
lovertje13 schreef:Maar ik ben nog geen 16 !! Maar,moet je er echt persé 16 voor zijn dan ?Kan ik het niet gewoon door m'n mama laten halen ?!
Moniqueedgar schreef:protopic wordt vergoed vanaf 2 jaar dus moet geen probleem zijn.Mijn dermatoloog wou het niet voorschrijven voor mijn dochtertje omdat het effect bij langdurig gebruik nog niet duidelijk zijn ,zou kankerverwekkend kunnen zijn etc....
LisetCharlot schreef:Bethametason, het bijt, schrijnt, en op de plekken waar ik het heb gebruikt komen witte haren terug
in die meeting ben ik ook wel geinteresseerd en mijn vragen stel ik dan wel in het (besloten?) topic @ BM.
Lepeltje21 schreef:Ik heb psoriasis op mijn hoofdhuid. Ik heb een tijdje Bethametason gebruikt, maar vond dat middel niet wat... Nu gebruik ik niks, ik probeer zo min mogelijk te stressen en was mijn haar gewoon als ik heel erg jeuk heb. Gelukkig heb ik lang haar, dus zie je het niet, alleen als het erg is zie je wel de schilfertjes.
jakary1511 schreef:Lepeltje21 schreef:Ik heb psoriasis op mijn hoofdhuid. Ik heb een tijdje Bethametason gebruikt, maar vond dat middel niet wat... Nu gebruik ik niks, ik probeer zo min mogelijk te stressen en was mijn haar gewoon als ik heel erg jeuk heb. Gelukkig heb ik lang haar, dus zie je het niet, alleen als het erg is zie je wel de schilfertjes.
Da's dus mijn grote probleem, ik stress om alles
(weet niet hoe je dat noemt)' moest vroeger altijd shirtjes en het liefts ook truien van katoen dragen. Nu heb ik het ook wel in mijn nek, dat komt dan denk ik doordat ik wel een sjaal draag.. is ook een tijdje heel erg ontstoken geweest
Kon mijn nek niet draaien enzo en leek vet smerig.. Allemaal los/omhoogstekend huid en dat kleurde geel van de zalf.. Die zalf werkte trouwens wel erg goed! was binnen 3/4 dagen over! Laar schreef:@Kim, ja hoor dat laat ik dan wel wetenin die meeting ben ik ook wel geinteresseerd en mijn vragen stel ik dan wel in het (besloten?) topic @ BM.
Het is misschien een domme vraag maar wat is nu eigenlijk het verschil zo tussen eczeem en psoriasis?

eczeem wordt weer erger erdoor... en zeker sinds ik weer terug ben in NL

en hij wilde een hormoonzalf geven ervoor, klasse 1
ik zei al dat zal veel nut hebben... geef dan maar 1 die k normaal ook gebruik, nouhja efin, ik ben met lange mouwen aan te paard gegaan (en das pretty warm als je 8 uur per dag te paard mensen begeleid) want 't zou misschien wel een allergische reactie op de zon kunnen zijn' zou kunnen zijn
de zalf hielp, maar daarna veranderde ik in een dalmatiër
en dat is nu nog steeds zo.... best wel k*t
t kwam namelijk ook op plekken waar geen zon kwam... alleen de arts vond het 'slim' om even lange mouwen aan te trekken (ivm hormoonzalf)
)
Erg zere handen, erg droge huid en maar smeren en smeren, maar helpen? Ho maar... 

Erg balen dat het eczeem zich steeds verder uitbreidt. Dat heeft het bij mij ook gedaan. Het begon klein, maar ondertussen is het steeds groter geworden en kom ik het tegen op de raarste plekken. Heel vervelend allemaal
Jammer, dat je er verder niets tegen kan doen. Ze moeten gewoon 'even' een wondermiddel uitvinden