's nachts krab ik er ook aan en onder de douche kan ik mezelf soms echt niet inhouden! lastig lastig..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovertje13 schreef:Maar ik ben nog geen 16 !! Maar,moet je er echt persé 16 voor zijn dan ?Kan ik het niet gewoon door m'n mama laten halen ?!
Moniqueedgar schreef:protopic wordt vergoed vanaf 2 jaar dus moet geen probleem zijn.Mijn dermatoloog wou het niet voorschrijven voor mijn dochtertje omdat het effect bij langdurig gebruik nog niet duidelijk zijn ,zou kankerverwekkend kunnen zijn etc....
LisetCharlot schreef:Bethametason, het bijt, schrijnt, en op de plekken waar ik het heb gebruikt komen witte haren terug
Lepeltje21 schreef:Ik heb psoriasis op mijn hoofdhuid. Ik heb een tijdje Bethametason gebruikt, maar vond dat middel niet wat... Nu gebruik ik niks, ik probeer zo min mogelijk te stressen en was mijn haar gewoon als ik heel erg jeuk heb. Gelukkig heb ik lang haar, dus zie je het niet, alleen als het erg is zie je wel de schilfertjes.
jakary1511 schreef:Lepeltje21 schreef:Ik heb psoriasis op mijn hoofdhuid. Ik heb een tijdje Bethametason gebruikt, maar vond dat middel niet wat... Nu gebruik ik niks, ik probeer zo min mogelijk te stressen en was mijn haar gewoon als ik heel erg jeuk heb. Gelukkig heb ik lang haar, dus zie je het niet, alleen als het erg is zie je wel de schilfertjes.
Da's dus mijn grote probleem, ik stress om alles
Laar schreef:@Kim, ja hoor dat laat ik dan wel wetenin die meeting ben ik ook wel geinteresseerd en mijn vragen stel ik dan wel in het (besloten?) topic @ BM.
Het is misschien een domme vraag maar wat is nu eigenlijk het verschil zo tussen eczeem en psoriasis?