Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lizzy2 schreef:Vandaag tot nu toe op:
- 1 bruine boterham met stroop en 1 met vlokken
- 1 pakje Lu crackertjes
Wendy15 schreef:Het is niet heeel erg hoorMaar voor het mooie net te. Onder m'n arm hangt zo'n 'flapje' en vooral bij m'n buik kan ik het vel een stukje uitrekken enzo.. Ben wel heel geleidelijk afgevallen (20 kilo in ongeveer 2 a 3 jaar) dus daar kan het niet aan liggen.. Ben ook niet met behulp van een dietist of HA afgevallen en ga daar ook niet zo graag heen
happyjoyce schreef:Ik mag hier mijn dagmenu niet neerzetten omdat ik dus Sonja doe..
Wel is mijn moeder vanaf vandaag gestopt met dieten en moet ik het dus nu alleen doen..
Hahaatje schreef:happyjoyce schreef:Ik mag hier mijn dagmenu niet neerzetten omdat ik dus Sonja doe..
Wel is mijn moeder vanaf vandaag gestopt met dieten en moet ik het dus nu alleen doen..
Van wie mag dat niet, van Sonja???
pearl_tje schreef:Als jij gewoon je dag menu hier opzet en niet zegt dat het sonja is merkt niemand het...
CocoChanel schreef:Hallo! Hoeveel kcal zitter er eigenlijk in zoetjes?
O: 1 droog (rond,zacht) bruin broodje en een perzik met ong 100 ml magere yoghurt
Libella schreef:Op www.caloriechecker.nl kun je precies kijken hoeveel calorieen ergens inzitten en hoeveel je totaal binnenkrijgt...
muppetmayo schreef:Jeetje hey wat gaat dit topic snel!
Eerst maar eens mijn gewicht van vanmorgen op de weegschaal: 75 kilo... (met een lengte van 1.86)
O: 2 crackers met 30+ kaas
T: plak ontbijtkoek
L: 2 meergranen boterhammen met old amsterdam kaas
T: cup a soup (jaja om 4 uur ook nog), en later nog een bakje yoghurt met stukjes fruit
A: Worteltjes met aardappeltjes en een stukje vlees (varkensoester oid)
Wel kwam ik nog ineens een zak dropjes tegen, waar ik er veels teveel van heb zitten eten tijdens het lerenslecht slecht slecht! Zo vervelend is dat, het snaaien tijdens het leren. Iemand daar nog tips voor?