Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjwah schreef:Nou ik kan weer best eten hoor!!En me tong is ook niet echt dik meer
_Scarlet_ schreef:Mooi! Mijn onderste bolletje daarvan blijft maar rood. Nou ja, m'n huid danVerder is hij ook amper gevoelig meer. Dat was in het begin wel anders.
magic_lover schreef:ik heb een navelpiercing.
ga 17 Feb. een tongpiercing laten zetten...
ben benieuwd naar jullie ervaringen (diegene die er een hebben)
deed het veel pijn, valt het mee. ik hoor namelijk van de een dat het harstikke pijn doet, van de ander dat je het niet voelt...
goed maar je moet er wat voor over hebben
*gaat topic doorlezen
Mazzel-meid schreef:precies wat ik ook wil wetenen of het echt wel veilig is om 'm te laten zetten?
ik wil 'm de 16e laten zetten.. nu nog een afspraak maken (en m'n zenuwen overwinnenhaha)
magic_lover schreef:Mazzel-meid schreef:precies wat ik ook wil wetenen of het echt wel veilig is om 'm te laten zetten?
ik wil 'm de 16e laten zetten.. nu nog een afspraak maken (en m'n zenuwen overwinnenhaha)
haha nou succes, 1 dag voor mij
volgens mij gaan ze eerst met een soort lamp kijken of het kan.. of er geen spieren ed in de weg zitten..
maar precies weet ik het ook niet
ik durf ook nog niet helemaal 100% hoor, maar wil het zo graag, dus moet er maar wat voor over hebben
en even doorzetten
Mazzel-meid schreef:jij hebt in elk geval de afspraak al staan![]()
de 16e zou 't beste uitkomen omdat ik 's zaterdags niet moet werken (ivm) carnaval, en ik werk in een winkel, en das best lastig als ik dan niet kan praten.
Ik wil 'm ook echt supergraag...
_Sas_ schreef:Suusjwah schreef:Nou ik kan weer best eten hoor!!En me tong is ook niet echt dik meer
Nu al niet meer? Ik dacht ook dat de mijne niet meer dik was maar volgens de piercingmevrouw was die nog steeds dik, haha