Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarpeDiem schreef:eej, vraagje hier..
Ben afgelopen week ongesteld geweest. maar gestopt midden in een strip omdat het me beter uitkwam nu ongesteld te worden, ipv over 2 weken. Ik weet nu dus niet zeker of ik wel 21 dagen de pil heb geslikt. Ben anders ook altijd beetje van het freelancen zeg maar.
Nu bestaat de kans dat ik morgenavond gemeenschap ga hebben, ik heb vandaag al een pil ingenomen, en morgenvroeg neem ik er ook 1 in.
Sowieso als het al zou gebeuren wil ik met condoom vrijen, maar zou toch graag willen weten of ik nu beschermd ben door mn pil...
Iemand met een verlossend antwoord misschien?
Ik vergeet dus vrijwel nooit *misschien eens in de 3 maanden, amar de laatste tijd zeker niet* een pil. Alleen mijn pil periodes zijn niet altijd 21 dagen..
Njen schreef:Ik had hier laatst ook al iets gepost, over dat ik de pil was vergeten in de derde week en toen met mijn stomme kop hem toch maar ingenomen heb ipv gelijk een stopweek te doen. Toen heb ik er dus 2 op 1 dag op en toen heb ik daarna alsnog stopweek gedaan. Maar normaal zou ik dan nu al ongesteld zijn, maar dat ben ik nog niet. Komt dat daardoor misschien? Meestal zou ik gisteren of vandaag toch alwel ongesteld zijn, of het in elk geval aan voelen komen, maar nu dus niet.
Liek_ schreef:Njen schreef:Ik had hier laatst ook al iets gepost, over dat ik de pil was vergeten in de derde week en toen met mijn stomme kop hem toch maar ingenomen heb ipv gelijk een stopweek te doen. Toen heb ik er dus 2 op 1 dag op en toen heb ik daarna alsnog stopweek gedaan. Maar normaal zou ik dan nu al ongesteld zijn, maar dat ben ik nog niet. Komt dat daardoor misschien? Meestal zou ik gisteren of vandaag toch alwel ongesteld zijn, of het in elk geval aan voelen komen, maar nu dus niet.
Is het je tweede strip achteraan? Dan hoef je je echt geen zorgen te maken namelijk! Omdat je loopt te stressen kan het wel iets langer duren voor je ongesteld wordt
Was het in de eerste strip gebeurd dan had het misschien wel kunnen gebeuren, maar nu niet