Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:Mja dan krijg je dus wel afro op je hoofd.. maargoed.
Sophiee schreef:Ja dat lijkt me helemaal lelijk, als een kerel geen haar meer op z'n hoofd heeft maar wel daar.
dwaallicht schreef:]
Dat mag je vragen, maar je kan de CAPSLOCK wel even uit doen hoor.
In het klein kan ik het ook wel lezen
Dat scheer topic ken ik niet, anders had ik vast hetzelfde gevonden hoor.
Tja als ik met zo'n vraag zou zitten stelde ik die wel anoniem op het Viva forum ofzo.
Niet op Bokt waar iedereen zo in je profiel kan gluren en zien wie je bent.
daantjuhhh schreef:Onyx88 schreef:Ik zou nevernooit andermans schaamhaar bewust op mijn lichaam dragen om mee te pronken, Bah!
Sorry, maar nu moet ik toch wel ff lachen, alsof je wel met je eigen schaamhaar zou gaan pronken?
Sundancer schreef:slimmerik schreef:Vraag me af wat de mannen met hun bilhaar doen.....
Is Karl er al?? Of kan Sundancer ons voorlichten??
DuctTape erop, en trekken maar
Kimmie_girl schreef:en fohnen!
Manon88 schreef:Ik ga echt morgen uitgebreid tegen een vriendin van me vertellen hoe grappig dit was. Wel vantevoren goed naar de wc natuurlijk!
slimmerik schreef:
FOTO!!!!!!!!!!!!
Sundancer schreef:slimmerik schreef:Vraag me af wat de mannen met hun bilhaar doen.....
Is Karl er al?? Of kan Sundancer ons voorlichten??
DuctTape erop, en trekken maar
faye schreef:Manon88 schreef:Ik ga echt morgen uitgebreid tegen een vriendin van me vertellen hoe grappig dit was. Wel vantevoren goed naar de wc natuurlijk!
neem tena lady mee!
Onyx88 schreef:Ik vind het vreemd als hij bij mannen zo kaal is... dan lijkt het alsof er iets ontbreekt!
daantjuhhh schreef:dwaallicht schreef:]
Dat mag je vragen, maar je kan de CAPSLOCK wel even uit doen hoor.
In het klein kan ik het ook wel lezen
Dat scheer topic ken ik niet, anders had ik vast hetzelfde gevonden hoor.
Tja als ik met zo'n vraag zou zitten stelde ik die wel anoniem op het Viva forum ofzo.
Niet op Bokt waar iedereen zo in je profiel kan gluren en zien wie je bent.
Hmmm... Capslock??? die heb ik nooit aangehad hoor.
faye schreef:Manon88 schreef:Ik ga echt morgen uitgebreid tegen een vriendin van me vertellen hoe grappig dit was. Wel vantevoren goed naar de wc natuurlijk!
neem tena lady mee!
Manon88 schreef:Sophiee schreef:Ja dat lijkt me helemaal lelijk, als een kerel geen haar meer op z'n hoofd heeft maar wel daar.
Tussen z'n billen?
samflame schreef:ooo ooo oooo ik ben helemaal in de wolken jongens pfff lastig dan dat hard to get gedoe helukt me niet
de hele dag denk ik aan hem echt ziekelijk gewoon,,,, maar hij is zo sexy en leuk
alleen uhm wel 7 jaar ouderis dat HEEEEL erg niet kunnend?