Ik heb toch een beetje kriebels voor vanmiddag, maar ik ben vastbesloten om geen seks met hem te gaan hebben. Dat weet ik echt heel, heel zeker..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje1 schreef:Ik heb het mijn moeder verteld.. Wat was dat moeilijk, ik durfde niet te beginnen.
Toen ik de eerste zin vertelde.. Ze was in een shock, ze wist niet wat haar overkwam.. ''Ik, het meisje dat eigenlijk nooit met jongens omging, was met iemand naar bed geweest, met iemand die veel ouder is, en ook nog eens misbruikt..'' Alles, in 1 klap.
In haar eerste reactie was ze behoorlijk kwaad, ik snap het, ik ben echt ontzettend dom geweest hoe ik zoiets heb kunnen laten gebeuren.
Toen ik het hele verhaa had verteld, in tranen, begreep ze het.
De eerste zinnen waren moeilijker dan ik had gedacht, maar toen ik eenmaal bezig was, floepte alles er gewoon uit..
M'n moeder is blij dat ik het verteld heb, ze is trots dat ik het lef had om het haar te vertellen. Ze snapt hoe ik me nu voel..
Ik ben erg opgelucht dat ik het verteld heb, het lucht zo op.
Eerst wou ze hem aangeven, maar daar was ik op tegen.. Dat heeft hij niet verdiend. Ik ben jarenlang bevriend met hem geweest, hij had dat echt niet verdiend. Ik heb nu met mijn moeder afgesproken, dat als hij mij nog 1 keer aanraakt tegen mijn zin, of mij lastigvalt oid, dat we dan wel aangifte doen.
Daar kan ik me wel in vinden..
Verder vond ze het goed dat ik morgen naar hem toeging, maar dat als er iets was, dat ik direct iets van me liet horen. Dat ik duidelijk liet merken dat ik het er niet mee eens was.
Eerst wou mijn moeder niet dat ik ging, ik ga wel, wel op eigen risico.
Mijn moeder zal me steunen zegt ze, maar als hij wat doet kan zij op dat moment niks doen.. Ze wist toch dat ik wel zou gaan, maar ik moest wel stoppen met de dingen waar ik nu mee bezig was.
Gelukkig heb ik het er met d'r over gehad, het lucht echt op.
Alleen mijn vader nu nog. Ik vertel het hem wel als ik eraan toe ben, met mij moeder erbij.
MissJ schreef:Ik ben heel benieuwd hoe de afspraak verlopen is.
tienus63 schreef:Ik heb je PM gestuurd, ik hoop dat je hem leest voordat je naar hem toegaat.
poes schreef:Hoi, ik heb zelf in een erg vergelijkbare situatie gezeten. Hij was 29, ik net 17, wel nog maagd en volledig onervaren in de liefde, hij was al getrouwd geweest en had al een zoontje. Ik ken hem ook al van toen ik klein was (was een vriend van mijn oudere broer), en ik ben hem weer tegengekomen tijdens het uitgaan. Ik geloof nog steeds dat ik degene was die toenadering tot hem zocht, maar hij had verstandiger moeten zijn... Hij zei ook altijd erg lieve dingen, zag mij erg graag, enz. Ik wou nooit een relatie met hem, toch bleef hij maar beweren dat ik het beste was wat hem ooit overkomen was. Achteraf gezien was ik gewoon op zoek naar een plek om tot rust te komen, thuis ging het niet goed, en ik was allang blij dat ik elke avond ergens anders kon zitten. In het begin vond ik de seks wel fijn en spannend, tot ik begon door te krijgen dat dat de enige reden was waarom ik er elke avond welkom was...
Van het moment dat ik eens begon nee te zeggen, werd hij gewoon erg grof en gemeen. Hij heeft echt hele nare dingen tegen mij gezegd, en tegen anderen over mij verteld. Bovendien haalde hij dezelfde stunt met nog heel veel andere jonge meisjes uit.. Ik ben er op een gegeven moment op eigen beweging volledig mee gestopt, mijn god, toen is zijn ware aard pas echt bovengekomen. Hij is toen een sexrelatie begonnen met mijn beste vriendin, en tegen mij kwam hij dan doodleuk vertellen hoe lelijk hij haar vond, en hoe onsexy, en hoe slecht de sex wel was, maar ja, het was nog altijd beter dan zijn rechterhand.
Geloof me, dat soort mensen kun je echt beter volledig aan de kant laten liggen. Ik heb alle contact verbroken met deze kerel, en ben daar erg blij om! Ik ben nu enkele jaren verder, maar het heeft me wel een hele tijd gekost om de gevolgen van zijn gedrag te boven te komen. Wat op dit moment niet zo erg lijkt, kan er later heel anders uitzien, als je een echte relatie hebt met iemand die echt van je houdt.
Juultj schreef:Ben benieuwd hoe haar afspraak is verlopen..
Ik hoop nog meer dat ze niet is gegaan.
Poes, wat goed dat je zelf in ging zien dat dit hartstikke fout zat. Jammer dat je beste vriendin er in trapte. Had je haar wel op de hoogte gebracht over jou hele situatie?