Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje1

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 09:36

Nogmaals; Iedereen weer heel erg bedankt.. Lachen

Ik heb toch een beetje kriebels voor vanmiddag, maar ik ben vastbesloten om geen seks met hem te gaan hebben. Dat weet ik echt heel, heel zeker..

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 09:37

SUPER dat je het verteld hebt - je moeder is je beste kameraad in het leven. Dat lijkt misschien niet altijd zo, maar als het er écht op aankomt, gaat ze voor je door het vuur. Dat doen moeders, dat is hun 'baan' Haha!

He man, ik ben helemaal blij voor je. Aan deze zooi komt een einde. Je bent nu zo'n stuk volwassener dan gisteren, je weet nu dat er velen achter je staan.

Sluit het nu met die vent maar af. Doe maar voor altijd. Dan kan hij je nooit weer pijn doen. Nog even een klein beetje door de zure appel heenbijten... maar ZIE hoever je al gekomen bent.

*diep respect*

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:07

Goed meid, heel veel succes vanmiddag.

Ik vind het supergoed van je dat je naar hem toestapt. Als je nog hulp nodig hebt moet je maar roepen, maken we er een boktmeeting van om die kerel te vertellen waar hij mee bezig is Haha!

Ik ben gister ook veel met je bezig geweest. Knuffel Ach gut

AlleJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:35

Gefeliciteerd meisje1! Je hebt de beste keuze gemaakt Lachen Ik hoop dat je hier iets van leert en niet weer in de fout gaat ^^

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:42

Veel succes vanmiddag!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:44

Heel veel succes vanmiddag, hoop dat het een goed gesprek wordt zonder gedoe verder!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:11

Hi meis, ik heb tot nu toe alleen gekeken, maar wilde je toch succes wensen vandaag. Ik kan me voorstellen dat als het tot nu toe een goede vriend was dat je het moeilijk vind om slecht over hem te denken. Maar het is nu eenmaal zo dat hij omdat hij ouder is, toch beter had moeten weten en er niet aan had moeten beginnen! Hij heeft de leeftijd om beter te moeten weten. En daarnaast kan iemand die ouder is toch beter met zijn gevoelens overweg en kan hij iemand (jou in dit geval) wel degelijk een bepaalde kant op sturen. Belangrijk is dat je tot nu toe niet echt het gevoel hebt gehad dat hij je slecht behandeld heeft en daarom is het zo verschrikkelijk goed en belangrijk dat je het je moeder verteld hebt en dat je er NU mee stopt. Nu ben je nog "heel" en is er waarschijnlijk nog geen echte schade aangericht bij je zelf. Het is wel heel belangrijk dat je voor jezelf kiest en goed voor jezelf zorgt. JIJ bent alleen verantwoordelijk voor jezelf, je eigen geluk en je eigen gezondheid! Hij moet voor zijn eigen geluk enzovoorts zorgen daar ben jij echt niet verantwoordelijk voor en al helemaal niet voor de eventuele behoeftes die hij heeft. Dus geen schuldgevoelens dat hij zielig is enzo. Je mag trots op jezelf zijn hoe je het vanaf nu hebt aangepakt. Pas goed op jezelf en kies voor je eigen keuzen en voor wat jij wilt en waar jij je gelukkig bij voelt! Succes

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:13

meisje1 schreef:
Ik heb het mijn moeder verteld.. Wat was dat moeilijk, ik durfde niet te beginnen.
Toen ik de eerste zin vertelde.. Ze was in een shock, ze wist niet wat haar overkwam.. ''Ik, het meisje dat eigenlijk nooit met jongens omging, was met iemand naar bed geweest, met iemand die veel ouder is, en ook nog eens misbruikt..'' Alles, in 1 klap.
In haar eerste reactie was ze behoorlijk kwaad, ik snap het, ik ben echt ontzettend dom geweest hoe ik zoiets heb kunnen laten gebeuren.
Toen ik het hele verhaa had verteld, in tranen, begreep ze het.
De eerste zinnen waren moeilijker dan ik had gedacht, maar toen ik eenmaal bezig was, floepte alles er gewoon uit..
M'n moeder is blij dat ik het verteld heb, ze is trots dat ik het lef had om het haar te vertellen. Ze snapt hoe ik me nu voel..
Ik ben erg opgelucht dat ik het verteld heb, het lucht zo op.

Eerst wou ze hem aangeven, maar daar was ik op tegen.. Dat heeft hij niet verdiend. Ik ben jarenlang bevriend met hem geweest, hij had dat echt niet verdiend. Ik heb nu met mijn moeder afgesproken, dat als hij mij nog 1 keer aanraakt tegen mijn zin, of mij lastigvalt oid, dat we dan wel aangifte doen.
Daar kan ik me wel in vinden..

Verder vond ze het goed dat ik morgen naar hem toeging, maar dat als er iets was, dat ik direct iets van me liet horen. Dat ik duidelijk liet merken dat ik het er niet mee eens was.
Eerst wou mijn moeder niet dat ik ging, ik ga wel, wel op eigen risico.
Mijn moeder zal me steunen zegt ze, maar als hij wat doet kan zij op dat moment niks doen.. Ze wist toch dat ik wel zou gaan, maar ik moest wel stoppen met de dingen waar ik nu mee bezig was.

Gelukkig heb ik het er met d'r over gehad, het lucht echt op.
Alleen mijn vader nu nog. Ik vertel het hem wel als ik eraan toe ben, met mij moeder erbij.

Sjee, wat heb jij een fijne moeder! Je weet wat ik al eerder schreef hoe mijn ouders zouden reageren, niet zoals jouw moeder. Heel goed van je dat je het haar verteld hebt. Zij is dat vertrouwen waard. Nu vertrouwt ze op jou. Toch heel sterk van je dat je dit zo hebt op kunnen lossen.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:59

Meisje1, ik ben trots op je dat je de moed hebt verzameld opm het je moeder te vertellen. Fijn dat ze zo reageerde, nu weet je helemaal zeker dat je er niet alleen voor staat. Lachen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:01

ik heb net weer even bijgelezen. Net als een aantal andere ging dit topic niet uit mijn hoofd.

Ik vind het SUPER dat je het je moeder hebt verteld. OK dan!
Dit is zeker een moeilijke stap en ik vind je behoorlijk dapper dat je het aan hebt gedurfd.

Ik hoop dat je je vandaag sterk kunt houden om niet met hem naar bed te gaan. Jongens kunnen soms behoorlijk drammen (geloof me ik weet hoe dat is) en dan moet je zeker sterk in je schoenen staan.

Mijn eerste reactie was ook niet gaan. Maar nu je toch gegaan bent hoop ik dat je duidelijk hebt kunnen maken aan hem wat je dwars zit en dat dit geen gezonde (sex) relatie is.

Ik houd het topic in de gaten !!!!!!

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:53

Ik heb je PM gestuurd, ik hoop dat je hem leest voordat je naar hem toegaat.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:58

Super dat je het verteld hebt aan je moeder en wat een toffe moeder heb je Lachen

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:18

Meid, ik ben trots op je!!
Echt super dat je het verteld heb aan je moeder...
Zo zie je maar weer: als je ergens heel erg tegenop kijkt dan valt het achteraf vaak mee Lachen
Ik hoop voor je dat er na vanmiddag een einde komt hieraan.
We geloven in je dat je sterk genoeg bent om niet toe te geven OK dan!
Succes!!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:00

Wat super meis dat je het je moeder hebt vertelt!
Zo te lezen sta je sterk in je schoenen en ik hoop dan ook echt dat je zo sterk in je schoenen blijft staan, nu je bij hem bent. Lachen

Hou je ons op de hoogte als je terug bent van hem! Lachen

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:30

Wat goed dat je het aan je moeder hebt verteld.
Ik hoop dat het vanmiddag gaat lukken, succes!
En ik ben benieuwd naar je volgende post. Kom op!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:33

Ik ben heel benieuwd hoe de afspraak verlopen is.

Gillian1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:41

MissJ schreef:
Ik ben heel benieuwd hoe de afspraak verlopen is.

Ik ook, hoop dat het goed is gegaan!

Palma_DeesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:42

Ja ik ben ook heel benieuwd

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:45

Hier nog een Haha!

Ik vind het ook heel moedig dat ze naar haar moeder is gegaan!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:53

Ik ben ook heel erg benieuwd Ja

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:09

tienus63 schreef:
Ik heb je PM gestuurd, ik hoop dat je hem leest voordat je naar hem toegaat.

Ik hoop ook dat ze hem gelezen heeft, want ik weet zeker dat er lieve en aanmoedige woorden in hebben gestaan.
En natuurlijk vraag ik me ook af hoe het gegaan is vanmiddag.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:23

Hoi, ik heb zelf in een erg vergelijkbare situatie gezeten. Hij was 29, ik net 17, wel nog maagd en volledig onervaren in de liefde, hij was al getrouwd geweest en had al een zoontje. Ik ken hem ook al van toen ik klein was (was een vriend van mijn oudere broer), en ik ben hem weer tegengekomen tijdens het uitgaan. Ik geloof nog steeds dat ik degene was die toenadering tot hem zocht, maar hij had verstandiger moeten zijn... Hij zei ook altijd erg lieve dingen, zag mij erg graag, enz. Ik wou nooit een relatie met hem, toch bleef hij maar beweren dat ik het beste was wat hem ooit overkomen was. Achteraf gezien was ik gewoon op zoek naar een plek om tot rust te komen, thuis ging het niet goed, en ik was allang blij dat ik elke avond ergens anders kon zitten. In het begin vond ik de seks wel fijn en spannend, tot ik begon door te krijgen dat dat de enige reden was waarom ik er elke avond welkom was...
Van het moment dat ik eens begon nee te zeggen, werd hij gewoon erg grof en gemeen. Hij heeft echt hele nare dingen tegen mij gezegd, en tegen anderen over mij verteld. Bovendien haalde hij dezelfde stunt met nog heel veel andere jonge meisjes uit.. Ik ben er op een gegeven moment op eigen beweging volledig mee gestopt, mijn god, toen is zijn ware aard pas echt bovengekomen. Hij is toen een sexrelatie begonnen met mijn beste vriendin, en tegen mij kwam hij dan doodleuk vertellen hoe lelijk hij haar vond, en hoe onsexy, en hoe slecht de sex wel was, maar ja, het was nog altijd beter dan zijn rechterhand.
Geloof me, dat soort mensen kun je echt beter volledig aan de kant laten liggen. Ik heb alle contact verbroken met deze kerel, en ben daar erg blij om! Ik ben nu enkele jaren verder, maar het heeft me wel een hele tijd gekost om de gevolgen van zijn gedrag te boven te komen. Wat op dit moment niet zo erg lijkt, kan er later heel anders uitzien, als je een echte relatie hebt met iemand die echt van je houdt.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:49

poes schreef:
Hoi, ik heb zelf in een erg vergelijkbare situatie gezeten. Hij was 29, ik net 17, wel nog maagd en volledig onervaren in de liefde, hij was al getrouwd geweest en had al een zoontje. Ik ken hem ook al van toen ik klein was (was een vriend van mijn oudere broer), en ik ben hem weer tegengekomen tijdens het uitgaan. Ik geloof nog steeds dat ik degene was die toenadering tot hem zocht, maar hij had verstandiger moeten zijn... Hij zei ook altijd erg lieve dingen, zag mij erg graag, enz. Ik wou nooit een relatie met hem, toch bleef hij maar beweren dat ik het beste was wat hem ooit overkomen was. Achteraf gezien was ik gewoon op zoek naar een plek om tot rust te komen, thuis ging het niet goed, en ik was allang blij dat ik elke avond ergens anders kon zitten. In het begin vond ik de seks wel fijn en spannend, tot ik begon door te krijgen dat dat de enige reden was waarom ik er elke avond welkom was...
Van het moment dat ik eens begon nee te zeggen, werd hij gewoon erg grof en gemeen. Hij heeft echt hele nare dingen tegen mij gezegd, en tegen anderen over mij verteld. Bovendien haalde hij dezelfde stunt met nog heel veel andere jonge meisjes uit.. Ik ben er op een gegeven moment op eigen beweging volledig mee gestopt, mijn god, toen is zijn ware aard pas echt bovengekomen. Hij is toen een sexrelatie begonnen met mijn beste vriendin, en tegen mij kwam hij dan doodleuk vertellen hoe lelijk hij haar vond, en hoe onsexy, en hoe slecht de sex wel was, maar ja, het was nog altijd beter dan zijn rechterhand.
Geloof me, dat soort mensen kun je echt beter volledig aan de kant laten liggen. Ik heb alle contact verbroken met deze kerel, en ben daar erg blij om! Ik ben nu enkele jaren verder, maar het heeft me wel een hele tijd gekost om de gevolgen van zijn gedrag te boven te komen. Wat op dit moment niet zo erg lijkt, kan er later heel anders uitzien, als je een echte relatie hebt met iemand die echt van je houdt.

Mee eens... en helaas ervaring, maar wel totaal andere situatie... maar je hebt wel gelijk...

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:53

Ben benieuwd hoe haar afspraak is verlopen..
Ik hoop nog meer dat ze niet is gegaan.

Poes, wat goed dat je zelf in ging zien dat dit hartstikke fout zat. Jammer dat je beste vriendin er in trapte. Had je haar wel op de hoogte gebracht over jou hele situatie?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 15:56

Juultj schreef:
Ben benieuwd hoe haar afspraak is verlopen..
Ik hoop nog meer dat ze niet is gegaan.

Poes, wat goed dat je zelf in ging zien dat dit hartstikke fout zat. Jammer dat je beste vriendin er in trapte. Had je haar wel op de hoogte gebracht over jou hele situatie?

Ik ben bang dat ze weer in bed is beland... Daar maak ik me het meeste zorgen om...