Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Kila schreef:Hoi,
Ik raad je dan toch aan Nuvaring te proberen. Zitten veel minder hormonen in, en de hormonen worden constanter afgegeven. Ik had ook altijd erg last van buikpijn, ook bij de Microgynon, maar nu eigelijk haast niet meer. En tevens geen last van een laag libido
Gewoon even 1 doosje proberen (zitten 3 ringen in, voor 3 maanden) en kijken of je verschil ziet.
Groetejs Wendy
WendyK schreef:Wendy_Kila schreef:Hoi,
Ik raad je dan toch aan Nuvaring te proberen. Zitten veel minder hormonen in, en de hormonen worden constanter afgegeven. Ik had ook altijd erg last van buikpijn, ook bij de Microgynon, maar nu eigelijk haast niet meer. En tevens geen last van een laag libido
Gewoon even 1 doosje proberen (zitten 3 ringen in, voor 3 maanden) en kijken of je verschil ziet.
Groetejs Wendy
Thnx!!! Het kwam vanavond ook even ter sprake tijdens het eten met 2 vriendinnen, maar 1 daarvan had ook eens een Nuva-ring geprobeerd, maar die voelde het de hele tijd zitten (alsof ze een tampon droeg die niet goed zat, zo omschreef ze het) en bij een vriendin van haar deed het echt pijn tijdens de sex. Zijn dit veel voorkomende problemen? En de prikpil (noemde mijn moeder als optie), iemand daar ervaring mee?
Cayusejuhh schreef:heb een vraag.. ik heb nu de Implanon.. en die heb ik sinds 21 november. Ik ben op 9 december begonnen met vloeien ( ongesteld?? )
En de eerste 5 dagen was het nog gewoon net als ongi.
daarna verloor ik echt heel donkerbruin oud bloed. Het was echt minimaal.
DE laatste 5 dagen geleden.. verloor ik weeer helder rood bloedverlies met af en toe een klein stolseltje ( echt bijzonder klein)
Tot op de dag van vandaag vloei ik nog steeds dus al 1 maand.
Ik ben in augustus bevallen via een keizersnee van me derde kindje.
Wie heeft een implanon en hoe zit het met vloeien?
trisca schreef:Cookies schreef:Ik heb nog 2 nieuwe nuvaringen liggen in folie. Iemand intresse?? Ik ben vorige maand gesteriliseerd dus ik heb ze niet meer nodig.
Ik heb net gehaald. Ze zijn wel beperkt houdbaar, dus dan moet er nu iemand zonder ringen zitten
![]()
Ik moest vandaag ineens een recept hebben, terwijl ik ze vorig jaar gewoon op herhalingsrecept bij de apotheek kon halen >;)
Woogy schreef:Ik las dat iemand vragen had over een spiraaltje zonder ooit zwanger te zijn geweest.
Ik heb de mijne vorig jaar december laten zetten. Was er zeker een half jaar stervens ziek van. Het zetten zelf deed me van m'n stokje gaan. Enorme plas nijgingen ik strompelde naar het toillet waar ik flauw viel van de pijn. heb twee weken lang een verhoging gehad(39/40 graden) was ziek wilde niet eten en alles deed zeer.
De baarmoeder is gewoon plat en daarom doet het zo'n pijn. Iedere beweging deed vreselijk veel pijn een beetje onderuitzakken en de krampen sloegen toe. Buigen, lopen, zitten, liggen alles deed me zeer.
Eerste paar keer menstruatie dacht ik dat ik door de grond ging ik had gehoopt dat de pijn er ook mee werd weggenomen. Na het halve jaar ging het steeds beter en nu wordt ik niet meer ongesteld(gewoon tien minuten per maand een beetje zeurende pijn maar geen bloedingen). Ik koos voor een spiraal omdat ik de pil nooit slikte(vergat en niet wilde) en ik dood ziek was iedere maand(echt ziek, flauw vallen, overgeven, op de badkamer vloer weer in slaap vallen van de pijn.
Ik vind het nu een geweldig ding en zou niet meer zonder kunnen leven al kijk ik er niet naar uit om over vier jaar weer een nieuwe te moeten krijgen