Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Logisch dat het heftig is, je hebt geen tijd om het te bevatten op die manier.
Wat balen van de zorgen, maar fijn dat nu alles goed lijkt te gaan! 
Om 11 uur kreeg ik pers weeen en om 11:13 was Hannah er
(4545 gram, 53 cm). Leuk dat we nog een kleiner geboortepakje hadden gekocht.. die kon ze eenmalig aan.... Alle maat 50/56 is al naar boven.
en vandaag al 120 gram erboven, ze groeit lekker. Ook vandaag de laatste dag kraamzorg ipv zondag omdat alles gewoon heel goed gaat
. Het is eigenlijk nog behoorlijk vlot gegaan. Rond 5 uur 's ochtends werd ik wakker, en begonnen de eerste weeën. In eerste instantie deed ik het nog af als, oh, ik moet gewoon nodig naar de wc, want dat heb ik rond dat tijdstip wel vaker. Echter kwam de slijmprop er ook meteen uit, en een half uurtje later bleek dat mijn vliezen ook gebroken waren. Rond kwart over 7, toen bleek dat de weeën toch semi-regmatig waren, de verloskundige vast gebeld. Afgesproken weer te bellen als ze nog wat regelmatiger waren, aangezien ze nog net geen minuut duurden, en er nog veel tijd tussen zat, van 6 minuten tot 18 minuten. Na wisseling van de dienst wilde de volgende verloskundige ook graag even weten hoe het er voor stond, en afgesproken dat ze toch even langs kwam. Omdat ik ook rugweeën had (man, dat zuigt, ik ging echt kapot van de pijn), gevraagd om meteen de TENS mee te nemen. Op dat moment, rond 12.30, zat ik op 4 cm ontsluiting nog, dus de afspraak dat ze over ongeveer 3 uurtjes terug zou komen.
.
En goed bedacht om dat bed te regelen.

). 
, en slaapt goed. Alleen het clusteren in de avond (tiet of ik brul!) vind ik soms wat vermoeiend, verder geniet ik volop.