Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 ik moet nog wachten tot vrijdag  
                                                         Eske_B schreef:Ik vind alle bevallingsverhalen heel eng, dus die mijd ik even. Ben er heel bang voor eigenlijk.
Wat raden jullie qua cursus aan, hoe ver van tevoren etc? Ik heb goede verhalen gehoord over hypnobirthing.

Jolliegirl schreef:Het zijn gewoon een aantal actiepunten.
Zo moet mijn man na de bevalling carpaccio bij de Beren halen![]()

Die Pizza daar, goddelijk                                                         

. Ben bij haar pas na 9m weer aan het werk gegaan en bij de onthaalmoeder pakte ze tegen die tijd wel flesjes gelukkig. Zij dronk altijd kleinere hh, dus nooit moeten aanvullen met kv ofzo 

Ze is echt een half uur bezig geweest om alles goed te kunnen zien en voor nu ziet alles er goed uit! Ze zag nu ook niet dat er mogelijk een hazelipje ging ontwikkelen. (Dit ivm medicatie gebruik vroeg in zwangerschap) 

s_v schreef:Wat fijn een goede echo, Daphne!
Ben je niet bang dat kolven net extra stimulans & dus productie op gaat leveren? Borstontsteking lijkt me wel echt heel naar en pijnlijk, hoop dat je er dit keer van gespaard blijft![]()
Wij weten trouwens ook al wat het wordt, na de nipt op 12 weken al
Oh moeilijke keuze, hagelslag. Qua kleding zijn er ook wel veel mooie neutrale dingen te vinden (ook op vinted enz), lijkt me zo zonde om de verrassing daardoor weg te nemen. Aan de andere kant, als je toch al twijfelt...

Dacht gelijk aan tussendoor/achteraf leeg kolven, maar zo kan het natuurlijk ook