Het schema van Evy voor de 5 km bouwt in 10 weken op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmmaVZ schreef:Ik denk dat die 30min meer een tijd is gericht op mannnen. Denk dat die wel ongeveer een 5km rond die tijd kunnen doen. Mijn 5k was eerder 40min
Sherivey schreef:Heb ook een keer gelopen met een persoonlijk schema van een trainer. Dat was helemaal drama. Niet de trainer of het schema, maar ik voelde continu de neiging om maar het schema te volgen, omdat ik imo anders de trainer teleur zou stellen.
germie schreef:Ik heb helemaal geen muziek bij me met hardlopen, vaak ook geen telefoon.
10km in 65 minuten, daar doe ik het voor, daar zit ik nog lang niet op. Ik had 1.15.53 volgens de officiele tijd, ik kwam zelf op 1.16.22, maar had de Garmin te laat aangezet en dus nog 70m gewandeld na de finish om wel 10 om mijn klokje te hebben.
Evy gaat inderdaad langzaam. Gaat echt uit van mensen die van letterlijk alleen bankhangen actief willen worden. Je ziet dat bij meer schema's voor beginners. Je kunt stappen overslaan als je al op andere manieren actief bent. Dan moet je alleen wel kijken naar wat je spieren en pezen aan kunnen, want die krijgen het wel te verduren met hardlopen.
germie schreef:Evy gaat inderdaad langzaam. Gaat echt uit van mensen die van letterlijk alleen bankhangen actief willen worden. Je ziet dat bij meer schema's voor beginners. Je kunt stappen overslaan als je al op andere manieren actief bent. Dan moet je alleen wel kijken naar wat je spieren en pezen aan kunnen, want die krijgen het wel te verduren met hardlopen.
EmmaVZ schreef:Hoe snel hebben jullie opgebouwd van 5km naar 10km?