Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Ben er nog niet comfortabel mee mijn gewicht te delen maar er mag minstens 20 kilo af en het liefste meer. Heb een voedings en trainingscoach die mij helpt maar zou het fijn vinden om mee te praten hier. 
 Sporten doe ik graag maar voor nu vooral wandelen, mijn enkel blijkt namelijk gebroken te zijn en verkeerd te zijn terug gegroeid. Maar goed, hopelijk vind ik mijn weg ook, want zo'n resultaat als bij Anouk bijvoorbeeld is toch geweldig om te zien! 

Meer in de alles of niets modus 
 Pallatin schreef:Welkom Nevica!
Anouk, wat zie je er geweldig uit!!
Ik worstel nog enorm, vooral in de weekenden als er chips/chocola in huis is. Ik druk mn man op t hart niet de dingen te kopen die ik zo lekker vind: ik ben (nog) niet in de modus van een stukje/handjeMeer in de alles of niets modus
![]()
Ik weet niet hoe maar ik heb een enorme zoutbehoefte de laatste weken en om te voorkomen dat ik naar chips grijp eet ik dan maar een beschuitje met pindakaas. Niet ideaal maar vast beter dan chips…. We klooien nog even door…
 Ondertussen blijf ik lekker door wandelen en soms thuis een workoutje waarbij mijn enkel niet verkeerd belast word.

ik ben nu al een paar jaar stabiel met een gezond gewicht. 
 daarvoor moet ik wel echt calorieën tellen)                                                         

op naar morgen!                                                         

tiwi1969 schreef:Mijn broer is echt heel veel afgevallen met intermitted fasting.
Zelf zie ik dat niet zitten, maar doe vooral wat voor jou het beste werkt.
Vandaag met de voetbal vond ik het best lastig om geen chips op tafel te zetten. Na de rust maar een schaal rauwkost gepakt.
Helaas lijkt mijn rug op de foto slechter dan ik dacht. Een afglijdende wervel en niet mijn SI gewrichten. Ik hoop dat het rijden nog gaat lukken .
Maar ook als dat niet meer zo goed gaat dan is het gewichtsverlies pure winst en ik ga dus ook door met sporten en gezond eten.
  wat rot dat je rug er slechter aan toe is dan gehoopt….misschien dat het rijden uiteindelijk toch nog kan maar idd wat je zegt, anders heeft afvallen altijd een positieve invloed op je lijf.

Ik vind het soms lastig om drukke topics bij te houden, maar wil graag een poging wagen.