Zwanger uitgerekend winter/voorjaar 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-23 08:48

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 09:30

Vroeger stond daar de sterke drank in, bij de bar. Goede oude tijd :') :') :+

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 10:05

Hahahaa, wel heel handig zo karretje. Vooral alles te gebruiken dus :P
& spannend de geslachtsecho vandaag! Heb je zelf al iets een gevoel?

Handig dat lampenstripje maartje!

Empty succes en veel plezier met de echo! Hopelijk is er een mooi kloppend hartje te zien!

Linoleum, jij had nog geen fijne echte zwangerschapsbroek gevonden, misschien is die van studio anneloes wel wat? Ik denk dat ik die na de vakantie ga kopen! Vind hem wel heel duur, maar ik denk dat hij heerlijk zit haha.

Doubtless

Re: Zwanger uitgerekend winter/voorjaar 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 10:17

Ik heb zelf een heel sterk gevoel dat het een meisje is O:) Maar op de vorige echo dacht ik te zien dat het een jongetje is... Even afwachten nog O:)

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 10:30

Spannend nog even dus! Wat is jullie eerste? :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 10:52

Een jongentje :)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 12:46

1e echo helemaal goed. Hartje is al hard aan het werk. Geen bijzonderheden en helemaal volgens het boekje.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 12:53

Super nieuws!

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 12:56

Jullie gaan weer hard dames!

Wat spannend, de geslachtsbepaling!!

@Eilinora fijn dat je misselijkheid over is. Beetje jammer dat de maagzuur het over neemt.

@Belle wat leuk, een echt baby buikje! Ik heb voornamelijk nog de ben te dik buik, vind het niks aan :o Vooral omdat ik net 13kg was afgevallen.

@doubtless wat een leuk behang!

@linoleum dat is echt gewoon even k*t. Hopelijk knapt je dochter snel weer een beetje op en kan jij weer wat makkelijker eten.

Wij hebben eind van de middag de 13 weken echo (zit wel al bijna op 15 weken). Eventjes spannend, maar ben er wel nuchter onder. Hebben ook zin om onze kleine weer te zien. Volgende week hebben wij de geslachtsbepaling!
De kamer zijn we nog niet echt mee bezig, maar komt ook omdat we het geslacht nog niet weten.

@Marjo mijn ouders wonen inderdaad in Portugal

@Maartje ik werk inderdaad in de zorg, gehandicaptenzorg :)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 12:57

EmptyWords schreef:
1e echo helemaal goed. Hartje is al hard aan het werk. Geen bijzonderheden en helemaal volgens het boekje.

Wat fijn!!

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 13:13

Fijn van de goede echo, Emptywords!!

Handig zo’n plankje, Maartje!!

Haha, dat karretje staat hier nog met sterke drank erin, Doubtless!! Spannend vanavond!

Spannend, Welmoed!

Dit is hoe onze babykamer eruit ziet/zag toen hij bijna af was. Fien verplaatst en hier komt de nieuwe in!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 13:45

Linoleum hoe is het bij jullie nu? Dochter weer iets fitter?

Empty wat fijn dat de echo goed was! Spannend zo'n 1e echo he

Spannend Doubtless :D Benieuwd of je voorgevoel klopt, klopte je gevoel bij jullie zoontje?

Maartje1990 handig dat plankje zo en met die strip ook! En leuk voor jullie zoontje, een nieuwe kamer :)

Ahh Welmoed begrijpelijk, dat gevoel had ik ook echt heel erg! Was met 17+4 dat hij ineens om de hoek kwam kijken :') Veel succes en geniet bij de 13 weken echo :)

Marjo wat een lief kamertje zeg! <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 14:20

EmptyWords schreef:

*\o/*

welmoed__ schreef:
Wij hebben eind van de middag de 13 weken echo (zit wel al bijna op 15 weken). Eventjes spannend, maar ben er wel nuchter onder. Hebben ook zin om onze kleine weer te zien. Volgende week hebben wij de geslachtsbepaling!

Succes vanmiddag!

19marjo90 schreef:
Haha, dat karretje staat hier nog met sterke drank erin, Doubtless!! Spannend vanavond!

:)) :D
Mooie kamer!

Bellex schreef:
Spannend Doubtless :D Benieuwd of je voorgevoel klopt, klopte je gevoel bij jullie zoontje?

Ja <<)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 15:39

Hele leuke kamer Marjo!

19marjo90

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 17:35

Thanks!! Hij staat nu veel voller, maar een hoop rotzooi kan straks naar haar nieuwe kamer. Is de babykamer weer iets leger :D

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 17:49

Dat is inderdaad een mooie kamer.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 19:39

Mooie kamer Marjo!

Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad (met 18+6). Alles gelukkig goed, ze is nog steeds een meisje :P !

Wel heb ik gister te horen gekregen dat mijn contract zeker niet verlengt gaat worden na 31 december :\ .. dan zit er net een maand van mijn verlof erop. Gelukkig zijn ze verplicht het verlof iig helemaal door te betalen, maar baal wel flink dat ik daardoor de duidelijkheid rond het ouderschapsverlof verlies (9x mijn uren voor 70% betaald)...
En moet dus gaan solliciteren tijdens mn verlof...

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 20:33

Aah oliebol zeg, dat is even een enorme domper zeg!
Wel heel fijn dat de 20-weken echo goed was.

Onze 13 weken (met 14-5) was ook helemaal goed. Was wel een lastige echo omdat we aan de late kant waren, maar het is gelukt. Kleine was heerlijk beweeglijk. Stiekem al gekeken of ik iets van het geslacht kon maken, maar kon niks zien. De dame heeft het vast wel gezien, maar mocht nog niks zeggen. Volgende week horen we dat, dus nog even een weekje wachten. :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 21:23

Fijn Imke en Welmoed <3

Imke dat is balen van je contract zeg! :(:) Zie je het zitten om nu al te gaan solliciteren met oog op na je verlof? Of eventueel eerder stoppen bij je huidige baan en nog voor je verlof switchen?

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 21:39

Fijn dat de 13 weken echo goed was Welmoed!

@ Doubtless. Opzich nu gaan solliciteren voor na mijn verlof kan zeker! Ben ook wel aan het rondkijken wat ik nou wil gaan doen, wat past bij een straks (nog) drukkere gezinsleven. Werk momenteel in de dieren en ben vaak uitgeput aan het einde van de dag, werk vaak weekenden etc. Dus wil eigenlijk een carriereswitch maken.. Daar ben ik nu dus wel voor aan het kijken :) .

Nu al switchen doe ik liever niet, ivm het feit dat ik bij mijn huidige baan een 13e maand krijg en dus liever aan het einde van het jaar een hele extra maand loon krijg, zodat ik financieel aan het einde van mijn verlof gewoon weer net wat extra speling heb zonder aan ons spaargeld te hoeven komen.
Maar mocht ik een droombaan tegen komen.. dan, wie weet :) ..

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 22:01

In de zorg vragen ze genoeg mensen! :D

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 22:17

De zorg past me tot op zekere hoogte.. Maar de plekken waar ze de meeste mensen nodig hebben, dat past me dan weer helemaal niet :+
Maar ik moet toegeven dat "de zorg" wel een kant is waar ik meer onderzoek naar ga doen, hoe ik daar evt mijn interesses en kwaliteiten in kan passen!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 09:47

@ empty, fijn dat de eerste echo goed was!

@ welmoed ook fijn van de 13 weken echo! Spannend volgende week geslachtsbepaling, heb je een voorgevoel?

@imke fijn van de 20 weken echo, maar wat balen van je contract… zat je sowieso al wel eens na te denken over een omscholing?

@ doubtless, ben benieuwd of je voorgevoel klopte! Gaan jullie het bekend maken?

@ marjo wat een leuke kamer!!

Hier alles rustig, heb vakantie en het lijkt wel alsof ik nu ineens flink begin te groeien! Het wordt steeds echter allemaal. :)

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:07

Mijn voorgevoel zegt een meisje. :)

Geniet lekker van je vakantie. Toch best gek hoe je zo veranderd hè.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:13

Maartje, die lamp zo onder de plank is ook handig!

Yesterday, bedankt voor de tip! Ik ga daar eens kijken.

EmptyWords, wat fijn!

Marjo, wat een leuk kamertje! Zelfs de fauteuil is in thema.

Bellex, dochter is weer helemaal fit gelukkig. Scheelt voor mij wel wat. Maar ik ben alsnog bek en bekaf. Hoort erbij, maar even volhouden en hopen dat over paar weken beter is.

ImkeTarek, wat rot van je contract. Zeker ook net rond die periode. Hopelijk kan je nog wat anders vinden en hoef je er niet van te stressen. Gelukkig is alles rondom het (betaald) ouderschap wel heel goed geregeld, dus daar zou ik me niet al te veel zorgen om maken.

Welmoed, wat fijn dat alles goed was bij de 13 weken echo! En over weekje dus alweer lekker kijken :D

Ik heb komende maandag mijn eerste echo. En denk dat ik dag erna mijn manager ook maar inlicht als alles goed is. Want ik ben niet echt lekker aan het werk zo. Vorige keer ook al heel vroeg mijn manager en directe collega ingelicht, toen had ik wat ruimte om af en toe uurtje op bed te gaan liggen als ik thuis aan werk was. Dat was zo'n opluchting.

Vorige zwangerschap had iedereen voorgevoel van een jongen, behalve mijn man, die dacht meisje. Zelf had ik toen helemaal geen voorgevoel. Het was toen een meisje.
Deze keer heb ik zelf voorgevoel dat het een jongen is. Maar zal nog tijdje geduld moeten hebben voor we er achter komen.