Lienepien wat een schattige paardjes heb je!! Heel mooi

Super fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien van je kleine spruit. Toch een hele opluchting he!
Wat enorm verdrietig van je kat

Rebecca ook een heel mooi paard! En wat leuk een weekendje weg geweest! Jammer dat dat dan weer om moet slaan door de misselijkheid

Daffie jullie gaan hard zeg! Alweer bijna 20 weken joh. Daar zit ik nog làng niet haha

Ik duim met je mee dat je je gewicht onder controle kunt houden, maar is 5-7 kilo niet heel weinig? Mijn vroedvrouw vertelde me dat voor een eenling 10-15 kilo heel normaal is om bij te komen, je wilt ook niet onnodig teleurgesteld worden natuurlijk als je dat niet aan kunt houden. Niet te streng zijn hoor voor jezelf

Ilse doe maar voorzichtig idd. Zolang je gezond blijft eten met her en der een ongezond iets ertussen lijkt het me dat je heel goed bezig bent! Knap dat je het uberhoupt wilt proberen om te dieëten tijdens je zwangerschap, ik kan niet van het eten afblijven momenteel

Ahh wacht, nu lees ik iets verder dat het eerder voorkomen is dan echt diëten, dat klinkt al iets logischer

Haha Lisitano :Y) die akward fase zit ik ook in

Nee ben je van de trap gevallen!

Wauw Saskia, 20.000 stappen per dag! Wat doe je precies voor werk? Ik ben magazijnier en ik combinatie met ons hyper geval wandel ik ook veel maar ik ben al zeer tevreden met mijn 13.000 stappen

Senna zou iets van suikervrije aanmaaklimonade je niet helpen? Ik vind bijvoorbeeld slimpie echt lekker wegdrinken. Water zal vast beter zijn hoor, maar ik krijg dat echt niet weg

Lau spannend hoor, ik duim enorm hard voor je - maar dat weet je wel

Gowlan jij ook flink gebloed ja tijdens je zwangerschap? Daar zou ik het ook echt spaans benauwd van krijgen geloof ik

Melewel die app gebruik ik ook! en ook de 24baby idd. Leuk om zo de progressie te volgen maar ik heb bij mijn vorige zwangerschap wel gemerkt dat die zwangerschap+ app wel een beetje voor loopt op groei

Vorige zwangerschap zat ons kindje er ook continue een beetje onder, hoewel dat misschien ook komt omdat ze hem altijd wat aan de kleine kant schatte

Geen schrik hebben Claudia! Symptomen komen en gaan en dat is echt heel normaal. De ene dag heb ik mega veel last van krampen en de dagen erna ineens helemaal niet meer.
Rebel ik draag ook al positiekleding. De buikband is inderdaad wat groot nog

Hier gaat het goed. Buiten extreme vermoeidheid, af en toe wat krampen en een sporadische misselijkheid nergens last van. Ik kan wel echt enorm goed eten want ik wordt dus misselijk van honger hebben

Ben aan het overwegen of het wel of niet verstandig is om nu al mijn bekken brace te gaan dragen, maar wil mijn spieren ook niet onnodig inactief maken.. lastig

We blijven komende tijd maar even doorgaan en dan zal ik snel genoeg een antwoord vinden op mijn vraag denk ik.
Ik heb vorige week donderdag een goede 8 weken echo gehad, dus voorlopig even helemaal gerustgesteld wat super fijn is. Nu zou mijn volgende echo op 13 weken in Leuven zijn bij de proffesoren maar ik moet een 2e 12 weken echo ook in mijn eigen ziekenhuis laten doen blijkbaar (zelfde geld voor de 20 weken echo, die krijg ik ook dubbel). Nu heb ik dus in de 11e week een echo en dan in de 13e week weer. Ik ben heel zenuwachtig merk ik maar moet echt vertrouwen hebben dat dit keer alles goed gaat.
Het werkt ook wel niet zo heel hard mee dat morgen de dag is waarop Liam zijn hartje is stilgelegd en donderdag de dag is waarop hij geboren is. Dat maakt alles nog net wat moeilijker omdat ik met mijn hoofd weer bij zijn verlies zit maar ook stiekem bij het feit dat ik niet durf te hopen dat met dit kindje alles goed gaat. Is dat gek

Alleszinds, ik ben vandaag 8+6, begin stillekes aan tonnetje rond te worden en kijk uit naar de komende tijd. Hoewel dat tonnetje rond ook kan komen door alle paaseieren die ik gegeten heb afgelopen weekend