Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willekes schreef:Wat vinden jullie van deze bevindingen?
https://www.artsenauto.nl/de-schijnwere ... ergelijke/
Waarbij niet gezegd wordt, dat e.e.a. totaal niet werkt, alleen werkt het op en bij juiste inzet en gebruik van. In plaats van opzetten in openbare ruimte, dan in broekzak frummelen en opnieuw gebruiken bij volgende supermarkt (het is een voorbeeld).
OleJon schreef:Moderatoropmerking:dit bericht is tegen de boktregels
OleJon schreef:Moderatoropmerking:dit bericht is tegen de boktregels
sevke schreef:Ik reageer hier niet meer. Het topic ontaard in onnozelheden. Enkel oneliners lanceren is geen discussie voeren he...
Ik lees in dat artikel niets bijzonders. Het komt erop neer dat niemand weet hoe het virus ontstaan is. Dat wisten we al. Virussen muteren. Dat wisten we ook al.
Trouwens de stelling "niets gaat per ongeluk" vind ik ook nogal bijzonder.![]()
@chevax![]()
sevke schreef:Ik reageer hier niet meer. Het topic ontaard in onnozelheden. Enkel oneliners lanceren is geen discussie voeren he...
Ik lees in dat artikel niets bijzonders. Het komt erop neer dat niemand weet hoe het virus ontstaan is. Dat wisten we al. Virussen muteren. Dat wisten we ook al.
@chevax![]()
OleJon schreef:sevke schreef:Ik reageer hier niet meer. Het topic ontaard in onnozelheden. Enkel oneliners lanceren is geen discussie voeren he...
@chevax![]()
Als je er een probleem mee hebt, scroll dan door
OleJon schreef:sevke schreef:Ik reageer hier niet meer. Het topic ontaard in onnozelheden. Enkel oneliners lanceren is geen discussie voeren he...
@chevax![]()
@chevax![]()
IMANDRA schreef:En dat is dus het gekke! Mensen zoals hahahatsjoe zijn zó ontzettend kritisch op overheid, ziekenhuizen en vaccin-fabrikanten. Maar kritisch op hun eigen bronnen, zoals een random uitvaartondernemer zonder enige kennis over virussen of vaccins? Of een random persoon in NY wie ze niet eens kennen? Nee dat is dan weer te veel gevraagd, en als je het aangeeft schieten die mensen in de verdediging en is het ineens huilen omdat “pro-vaxxers zo gemeen zijn en mij de mond willen snoeren”![]()
Ik vind het echt fascinerend dat ze zo selectief kritisch zijn. Triest, maar fascinerend.
chevax schreef:Er komen hier interessante zaken voorbij die ook goed worden onderbouwd. Ik vind het jammer dat “de anderen” niet deelnemen aan dit gesprek/discussie. Want zolang aan beide kanten er respect is voor het feit dat de mening van een ander niet de jouw hoeft te zijn, is er ruimte voor een zinnige discussie. Wel een discussie zonder termen als “ziende blind” enzo. Ik denk dat dit voor mensen als Olejon en Hahatsjoe een gemiste kans is.
hahahatsjoe schreef:chevax schreef:Er komen hier interessante zaken voorbij die ook goed worden onderbouwd. Ik vind het jammer dat “de anderen” niet deelnemen aan dit gesprek/discussie. Want zolang aan beide kanten er respect is voor het feit dat de mening van een ander niet de jouw hoeft te zijn, is er ruimte voor een zinnige discussie. Wel een discussie zonder termen als “ziende blind” enzo. Ik denk dat dit voor mensen als Olejon en Hahatsjoe een gemiste kans is.
Er is geen ruimte voor een zinnige discussie, dat is het nu juist. "Jullie" hebben gelijk en wat "wij" ook zeggen, wij hebben altijd ongelijk.
Citaat:CBS: ook in februari geen oversterfte
In de laatste twee weken van januari van dit jaar daalde het aantal sterfgevallen dusdanig dat er geen oversterfte meer was. Die ontwikkeling zet in februari dus door.
hahahatsjoe schreef:IMANDRA schreef:En dat is dus het gekke! Mensen zoals hahahatsjoe zijn zó ontzettend kritisch op overheid, ziekenhuizen en vaccin-fabrikanten. Maar kritisch op hun eigen bronnen, zoals een random uitvaartondernemer zonder enige kennis over virussen of vaccins? Of een random persoon in NY wie ze niet eens kennen? Nee dat is dan weer te veel gevraagd, en als je het aangeeft schieten die mensen in de verdediging en is het ineens huilen omdat “pro-vaxxers zo gemeen zijn en mij de mond willen snoeren”![]()
Ik vind het echt fascinerend dat ze zo selectief kritisch zijn. Triest, maar fascinerend.
O ja ? Dit bedenk je allemaal ter plekke en heb ik nooit gezegd. Ik heb geen bronnen, alleen mijn eigen mening gebaseerd op wat ik om me heen zie. Niemand hoeft mij iets te bewijzen, ik hoef niemand iets te bewijzen, ik ga slechts af op wat ik mee maak. Ik ben ook geen anti vaxxer, ik heb alleen dit vaccin niet genomen omdat ik van mening was dat mijn eigen weerstand zijn werk moest doen (en opeens was daar een vaccin, normaal wordt dat jaren getest en nu niet, dus ik hoef het niet, ik wachtte af). En mijn weerstand heeft zijn werk gedaan, ik ben 2 dagen ziek geweest van corona, meer niet. En dan dat krankzinnige gedoe met het uitsluiten van mensen als ze geen spuitje wilden, een spuitje nemen omdat ze op vakantie wilden, het stond me zwaar tegen. En mensen als Imandra die de wijsheid in pacht menen te hebben en alles zeggen te weten, het altijd beter weten... zeggen dat anderen dingen zeggen die dat nooit gezegd hebben.. Gestoord die hele ellende rondom corona.
hahahatsjoe schreef:chevax schreef:Er komen hier interessante zaken voorbij die ook goed worden onderbouwd. Ik vind het jammer dat “de anderen” niet deelnemen aan dit gesprek/discussie. Want zolang aan beide kanten er respect is voor het feit dat de mening van een ander niet de jouw hoeft te zijn, is er ruimte voor een zinnige discussie. Wel een discussie zonder termen als “ziende blind” enzo. Ik denk dat dit voor mensen als Olejon en Hahatsjoe een gemiste kans is.
Er is geen ruimte voor een zinnige discussie, dat is het nu juist. "Jullie" hebben gelijk en wat "wij" ook zeggen, wij hebben altijd ongelijk.