En dat je nog BV heb willen geven met twee hongerwolfjes, echt respect. Zeker na zo'n heftige bevalling

Hier even onder de meeleessteen vandaan. Inmiddels is onze man bijna 4 weken oud. Het BV gaat nu echt de goede kant op. We laten het "schema" los en hij komt om de 2/2,5/3 uur. Soms een iets langere ruk.
Mijn tepels beginnen hoe langer hoe minder gevoelig te raken en ook het ventje begint het aanhappen goed onder de knie te krijgen. 's nachts kan ik nu heerlijk in bed blijven liggen en zoekt hij zelf mijn tepel op.
Volgende week wil ik beginnen met kolven, zodat ik alvast een voorraadje heb mocht ik zelf een keer wat langer op stal zijn, of we een keer uit eten willen oid.
Ik heb nu een handkolf die je kan gebruiken tijdens het voeden. De lactatiekundige kwam ermee. Maar eens kijken of dat wat is. De medela huurkolf staat hier ook nog steeds, maar daarmee haal ik in 10 minuten max 50 cc uit. Moet sowieso kijken of het gaat lukken. Anders gaan we voor de keren dat ik er niet ben over op KV. En dan als ik weer ga werken de BV afbouwen. Dat is sowieso pas november.