Sunnda schreef:In ben gevaccineerd, maar twijfel inmiddels over de werking.
Kan toch nooit zo zijn dat met 80% gevaccineerd de cijfers precies zo oplopen als vorig jaar..alsof dan nu alleen de groep ongevaccineerden direct aan de beurt zou zijn
Dat doen ze ook niet.
(Ze lopen wel op.)
Vorig jaar om deze tijd hadden we een fikse lockdown, al was er nog geen avondklok.
Citaat:
Als je bijvoorbeeld nog zwanger wilt raken. (letterlijk op de site van de overheid; zwangerschap is veilig met prik, we hebben alleen nog nauwelijks onderzoek ernaar gedaan

)
What is the problem...?
Soms is iets niet onderzocht en het is eerlijk om dat te melden.
De kans dat die 5G chip de placenta passeert lijkt mij nihil (de ontvangst valt mij ook tegen).
Citaat:
En de kans dat ze zelf ziek worden is nihil. Dus dan zou je het voor de ander moeten doen, maar die zou weer beschermd moeten worden door de prik zou je denken.
Herd immunity is een sociale kwestie, ja.
De aanname dat 'jongeren' een kans van nul hebben is wat fors.
Maar jezelf laten vaccineren om zonder gedoe oma te bezoeken, waarom niet?
Citaat:
Ik ben vooral benieuwd wat er nu op de ic ligt. Leeftijd? Onderliggend lijden? Is er verschil met een jaar geleden?
Wat er nu op de IC ligt...?
Doodzieke mensen, wat anders?
De cijfers zijn ook bekend, dus ik begrijp de hele vraag niet.
Mensen boven de 70 met covid-19, en als mensen onder de 70 met covid-19 op de IC liggen, zijn ze vrijwel nooit ingeënt.
Die laatste categorie had er dus niet hoeven liggen - en is verantwoordelijk voor het uitstel van dingen die hard nodig zijn zoals operaties rond kanker.