Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Soep ben ik ook fan van bij de lunch. Morgen neem ik restje salade mee van vandaag naar het werk.
Vandaag hadden we weekend dus lekker 2.5e rode wijn en stukje fuet worst en toastje hummus en zuivelspread op in de middag. Avond gerookte kip salade zelf gemaakt.
Morgen wordt het pasta carpaccio salade in de avond. Nu al zin in.
Succes met nachten. Zijn je nachten erg actief. Lijkt mij ook moeilijk als je weinig slaapt. wat meer kleine dingen eten gedurende de dag?
Marlis schreef:Mando schreef:Staat in een van de boeken hoe om te gaan met eten en nachtdiensten.
Ik lust geen pindakaas alleen die lucht al.
Hmm nog niet gezien haha in mijn boeken
ingedebruijn schreef:Marlis schreef:Oh my god.. die bananen cake is echt zo lekker. Zou heel die cake wel lusten maar mag maar een plakje.
Zo blij te zien dat jouw cake net zo dik is als de mijne haha. Ik neem iedere dag een plakje bij de lunch ipv een boterham. Blijft in vershoud folie lang goed.
Diertjec schreef:Ik heb gisteren de beef teriyaki op, en vanavond het restje ervan. Was lekker, alleen volgende keer maak ik iets meer saus, die proefde ik niet heel erg.
Als het goed is ga ik morgen de aardappel anders maken, echt zin in
De rijstwafels met pindakaas smaken me ook heel prima, combinatie ook ontdekt door het boek.
Morgen ga ik denk ook het notenbrood en de energy repen maken
ingedebruijn schreef:Moet je geen 100% pindakaas kopen van de AH want dan zit je rijstwafel met pindakaas en al aan je gehemelte geplakt. Vreselijk spullijkt wel behanglijm.
Oshaa schreef:Vanavond de kipnuggets gemaakt. Die waren lekker! En super makkelijk te maken echt blij verrast.
Denk dat ik het zomerboek maar ga bestellen - iedereen hier heeft het maar over de bountybars en die lijken me zo lekker, maar staat niet op de website helaas.
De bananencake wel, misschien die morgen maar eens doen
Safiy93 schreef:Ik heb het zomerboek net binnengekregen! Yes! En verder gebruik ik de site ook veel. Ik vind dit topic zo leuk hè! Maar krijg er ook mega honger vanal die lekkere recepten.......
Diertjec schreef:De bananen cake ziet er echt heel goed uit! Die ga ik volgende week maar maken denk
Fijn dat er zicht is op geen nacht diensten meer Marlis! Lijkt me idd lastig te combineren als je dan zoveel uur wakker bent