Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
welmoed__ schreef:Is toch eigenlijk wat. De zorgmedewerkers worden allemaal met AZ geënt, worden veel van ziek, terwijl de mensen in de zorg zo hard nodig zijn.
welmoed__ schreef:Ik heb gisteren mijn 1e vac gehad met AZ. Eerst nergens last van, maar later op de avond erg veel last van mijn lichaam, moe, hoofdpijn en erg veel last van de geprikte arm.
Heb twee collega's die echt goed ziek zijn geweest, boven de 39 graden koorts etc.
Hoor naar mijn gevoel veel meer bijwerken bij het AZ vaccin. Onze bewoners zijn woensdag allemaal gevaccineerd met Moderna en niemand heeft klachten.
elnienjo schreef:welmoed__ schreef:Ik heb gisteren mijn 1e vac gehad met AZ. Eerst nergens last van, maar later op de avond erg veel last van mijn lichaam, moe, hoofdpijn en erg veel last van de geprikte arm.
Heb twee collega's die echt goed ziek zijn geweest, boven de 39 graden koorts etc.
Hoor naar mijn gevoel veel meer bijwerken bij het AZ vaccin. Onze bewoners zijn woensdag allemaal gevaccineerd met Moderna en niemand heeft klachten.
Ligt dat er niet gewoon aan dat het personeel veel jonger is dan de bewoners? Hoe ouder, hoe minder hard je immuunsysteem op zo'n vaccinatie aanslaat tenslotte.
Tanya schreef:Voelt wel goed om volledig gevaccineerd te zijn nuIk had de tweede keer pijnlijke arm en wat lamlendig, maar geen koorts en met paracetamol + een dienst doen op de huisartsenpost voelde ik me weer goed, lol. Afleiding helpt.
Suor schreef:Ik heb vandaag een afspraak gemaakt en word 14 maart geënt met AZ. Moet zeggen dat ik er wel tegenop zie, ik hoor in mijn omgeving ook veel mensen die er flink ziek van zijn.
Suor schreef:Van corona hoef je je ook niet ziek te voelen... Mijn vriend heeft corona gehad en had totaal geen klachten. En zo ken ik meerdere mensen. Dus dat is voor mij persoonlijk geen argument. Ik laat mij ook niet enten voor mijzelf, maar voor de kwetsbare mensen waarmee ik werk en in mijn omgeving.