Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het enige waar ik me nu nog zorgen om maak is hoe ik in godsnaam al mijn spullen thuis krijg..
Maar ik heb ook heel veel leuke vooruitzichten de komende tijd én ik heb vernomen dat de rijexamens terug doorgaan dus de komende weken ga ik denk ik theorie leren voor mijn rijbewijs - kwestie van me nuttig bezig te houden tot mijn volgende opname.
Batterijen even opladen in alle rust zodat ik genoeg energie heb om dan volledig in therapie te gaan.
top!! Je hebt het verdiend!
...maar he...
blijven posten hier he
dikke knuffel! 

Wat ik wel kan delen is hoe het verder gaat nu bij de psycholoog tot mijn verdere opname en hoe ik me mentaal hier verder ontwikkel misschien.
een hele dikke dikke welverdiende knuffel meid! Tkomt helemaal goe mee u e
De mevrouw aan de telefoon schatte dat ik nog zo'n 5 weken ging moeten wachten dus het gaat toch iets sneller dan ik verwachtte. De weekplanning ziet er ook wel fijn uit, de therapie is intensief maar we hebben ook wel veel vrije momenten. Zo mag heb ik woensdagnamiddag vrij bijvoorbeeld en zou ik dan ook even naar huis mogen. De weekendregeling verloopt er ook wat anders - ik mag vrijdag vanaf 15u vertrekken en moet dan zondag tegen de middag terug zijn om te eten. Na het middagmaal mag je schijnbaar wel weer vertrekken maar aangezien het toch wel een eindje is weet ik niet of ik dat ga doen. De andere optie is dat je zaterdag pas vertrekt en dan mag je tot maandagochtend thuis zijn.