Negerzoen schreef:Ik zit sinds zondag in quarantaine omdat een vriendin zaterdag wilde wandelen en niet vermeld had dat ze in afwachting was van een test. Zondagochtend hoorde ze dat ze positief getest isgelukkig voor haar is ze 'enkel' verkouden. Ik zit nu fijn opgehokt in huis en mag donderdag testen. Kleine besmettingskans maar ik baal enorm dat ze me niet op de hoogte had gesteld.
Gelukkig negatief!
gelukkig voor haar is ze 'enkel' verkouden. Ik zit nu fijn opgehokt in huis en mag donderdag testen. Kleine besmettingskans maar ik baal enorm dat ze me niet op de hoogte had gesteld.
) en ik ben inderdaad 3 weken lang op gebruik van badkamer niet kamer uitgeweest. Na 2 en halve week keertje gevraagd of ik een avond in de woonkamer kon. Werd tegelijk ziek met mijn vriend dus zaten met z'n tween op zijn kamer vast. Het is rot om op slaapkamer te eten maar het is niet anders. Ookal moesten zijn huisgenoten toch al in quarantaine wou ik hun zeker niet aansteken. Ik had dus wel voordeel van dat ik niet echt alleen alleen op een kamer zat, maar aan de andere kant had ik dus geen enkel moment privacy en ook niet mijn eigen spullen. Het is niet leuk, maar het is niet alsof het onmogelijk is om 2 weken op een kamer te blijven/ alleen af te gaan als er even niemand is.