en wat een mooi resultaat!Mjetterd, supergoed
Relaxed, dat scheelt weer
is het altijd een krokant laagje? 
Landvrouw, balen
ik hoop dat de app je inzicht geeft en dat het bij jou ook snel in je gewicht te zien is! Goed dat je niet opgeeft!Cecile, interessant om te lezen! Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je geen strijd met zorgverzekeraars hoeft te voeren. Wat een ellende is dat
Knudd, heel herkenbaar gevoel met vocht vasthouden. Ik drink ook te weinig en dat merk ik ook heel snel. Goed om bij te houden hoeveel je drinkt! Ik denk dat dat veel gaat schelen

juval, je hebt standaard 3 uren vergoeding in de basisverzekering die idd van het eigen risico af gaan. Ik ben vrij uitgebreid aanvullend verzekerd en heb nog 2u extra, maar dat is echt luxe. Heel veel aanvullende pakketten vergoeden niks.
En wat goed, die grens! Ik duim voor je dat je er komende tijd definitief overheen gaat
Mijn weegschaal is blijkbaar iets positiever dan die bij de diƫtiste. Ik kwam heel lang niet onder de 128 op mijn eigen weegschaal en nu 127,7
dat was wel even een opsteker. Ik wil me niet teveel focussen op dat cijfertje, meer op de eetgewoonten, maar deze was wel even erg fijn.Net boodschappenlijstje gemaakt en straks inslaan
met alle groente enzo is het echt een meeega lange lijst haha. 
dus ik kook in principe dat dus ook voor 1 persoon.
) maar daar staat dan tegenover dat er ook een waslijst aan junkfood is waarvan ik denk; wil ik dat echt? Dit helpt vooral bij het gedachteloos dooreten van maaktnietuitwat.

Ik ben echt bizar veel aangekomen en dat speelt nog steeds door bijna dagelijks eetbuien. Het geeft me zoveel ellende en toch kan ik er niet mee stoppen. Dat bevat ik bijna niet en vind ik ook niet aan anderen uit te leggen.