Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Welkom nieuwe mensen! Fijn dat we weer zo actief zijn met z’n allen.
@Peuk: is je lijstje niet wat mager qua calorieën?
Ik ben net gezwicht voor een stuk monchoutaart met bastogne bodem en kersen. Eet dat echt nooit en met een beetje schuiven past het binnen m’n calorieën. Daardoor vandaag wel wat lager in eiwitten, maar dat is niet zo erg. Ik heb er heel erg van genoten.
Maanlicht schreef:Welkom nieuwe mensen! Fijn dat we weer zo actief zijn met z’n allen.
@Peuk: is je lijstje niet wat mager qua calorieën?
Ik ben net gezwicht voor een stuk monchoutaart met bastogne bodem en kersen. Eet dat echt nooit en met een beetje schuiven past het binnen m’n calorieën. Daardoor vandaag wel wat lager in eiwitten, maar dat is niet zo erg. Ik heb er heel erg van genoten.
Frummels schreef:Ohh lekker Maanlicht!
Peuk: Beterschap
Ik probeer ook op eiwit te letten (eigenlijk alle macro's) en hou het ook bij in een app. Ik train 4 a 5 keer per week en hou voor mijn lengte en gewicht 130 gram eiwit aan. (Ben 1.80m. en weeg - inmiddels- 78 kg)
Oryani schreef:Maanlicht en Frummels, hoe hebben jullie je macro’s berekend? Uit de tool vanuit de OP raak ik niet wijs...