Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:xU_Blinghx schreef:Ik ken het niet echt. Maar klinkt niet per se heel verstandig om eten over te staan als je veel sport.
Misschien eens in verdiepen voordat je wat zegt haha.
__Sannne schreef:LadyMadonna schreef:Ik heb er ea over gelezen en geloof nooit dat het op langere termijn goed voor je is
Onderbouwing?
Needje schreef:Maar niemand zegt dat je sport op lege maag? Ik doe, niet heel streng en gewoon omdat het in m'n ritme past, ook IF. Maar ik eet m'n eerste maaltijd rond 1 uur en train pas rond 6 uur, dus niet op een lege maag.Ik kan t nu niet zo snel vinden, maar er is volgens mij wel degelijk onderzoek gedaan naar sporten op lege maag. En dat t minder goed is voor spieropbouw.
Ik heb er geen verstand van verder. Iedereen moet doen wat ze fijn vinden.
Ik heb via Renaicance Periodization een eetschema gehad en daar neem je altijd íets voor en tijdens training. En voor mij werkt dat fijn.
Maanlicht schreef:De reden dat ik het vraag is omdat ik dus misschien crossfit wil gaan doen, maar dat zal vaak 's ochtends zijn. Omdat ik aan IF gewend ben wil ik eigenlijk op een lege maag gaan crossfitten. Ik vroeg me af of meerdere mensen actief sporten op een lege maag? Ik doe nu mijn hardlopen (5km) en krachttraining ook op een lege maag, dat bevalt prima, maar is natuurlijk wel anders dan crossfit.