Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:En hoe ziet het er met een jaar uit? Ik vind mijn huis gewoon prima. En ik heb echt niet zo veel spullen als wat ik denk wat die mensen in zo'n programma hebben. Haha.
Vjestagirl schreef:Als ik dingen weg wil doen die de kringloop niet wil hebben dan help ik mezelf herinneren dat alles op een gegeven moment op de stort eindigt. Voor de wereld maakt het geen zak uit of dat vroeger of later is.
Noeps schreef:Vjestagirl schreef:Als ik dingen weg wil doen die de kringloop niet wil hebben dan help ik mezelf herinneren dat alles op een gegeven moment op de stort eindigt. Voor de wereld maakt het geen zak uit of dat vroeger of later is.
Precies! En de waarde van iets neemt niet toe als het langer in je kast ligt te verstoffen. Uitzonderingen daargelaten, maar het gemiddelde xenos-vaasje is financieel gezien nagenoeg waardeloos zodra het is gekocht. Iets houden enkel en alleen omdat het je ooit geld gekost heeft, is jezelf voor de gek houden.
Vjestagirl schreef:Ik zat gisternacht een beetje op youtube te scrollen naar minimalistische video's, en ik kwam deze tegen:
[ Video ]
De korte samenvatting is: minimalisme heeft gefaald als beweging. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
denice schreef:Ik vind het echt hilarisch dat jij in dit topic zit, en alles wat richting wat rigoreuzer opruimen lekker afkraakt.