Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:![]()
Nog maar 1, je kan 'm wel gebruiken zo te lezen ...
Balen, dat het gewoon niet opschiet. En hoe langer het duurt, hoe "groter" het voor jou wordt. Meditatief momentje inlassen maar voordat je gaat katheteriseren.
J1995 schreef:Vandaag 1 keer zelf gekatheteriseerd en de rest overgenomen door de thuiszorg. Heb echt een baalmoment.. Niet alleen dat zelf katheteriseren niet lukt, maar ook gewoon het niet weten hoe lang dit nog gaat duren.. Zeker omdat het zoveel pijn doet steeds![]()
Kan via internet zien hoe laat de thuiszorg komt en een uur van te voren begin ik me alweer druk te maken.. Word elke ochtend vroeg wakker, droom zelfs over de thuiszorg
Shona_ schreef:TS, iedere keer dat ik je topic open hoop ik goed nieuws te lezen..
Balen zeg!![]()
germie schreef:En zwemmen nog niet gedaan? Want dan moeten plassen is heel normaal, je lichaam gaat vocht naar de romp brengen en de nieren werken dan het vocht er uit. Als ik s morgens na het ontbijt ga zwemmen of duiken moet ik zodra ik het water aanraak zeg maar.
studiemiep schreef:(en je zou zeggen dat je alles zou willen proberen maar heb al diverse afwijzingen gezien)