Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 08:34

IsabelleN schreef:
:(:)
Ik ging eerste keer van stress bijna van stokje, maar inmiddels wel voor 2e keer geweest :D
Wacht een weekje en kijk naar het resultaat!

Het is wel wat gaan zwellen en beetje blauw. Heb gisteren al met een coolpack op de bank gezeten. Maar het is maar aan 1 kant waar het zo zeer doet. Ogen heb ik bijna geen last van.
Zoals ik het nu kan zien ben ik met 1 kant volledig tevreden, de andere kant wil ik nog wat laten bijwerken, als ik durf tegen die tijd. Maar misschien trekt het nog bij, ik wacht rustig af.

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 09:15

Helaas had ik ook wat blauwe plekjes, eentje nogal prominent naast mijn mond. Daar heb ik een 'ongelukje' leugentje aan opgehangen, wil het fillerverhaal niet overal delen :o
Hier idd na 6 weken nog iets laten bijwerken, nu helemaal tevreden. Daarna is het een kwestie van bijhouden.
Hopelijk trekt het beurse gevoel snel weg en kun je het blauwe maskeren.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 09:20

IsabelleN schreef:
Helaas had ik ook wat blauwe plekjes, eentje nogal prominent naast mijn mond. Daar heb ik een 'ongelukje' leugentje aan opgehangen, wil het fillerverhaal niet overal delen :o
Hier idd na 6 weken nog iets laten bijwerken, nu helemaal tevreden. Daarna is het een kwestie van bijhouden.
Hopelijk trekt het beurse gevoel snel weg en kun je het blauwe maskeren.

Ik heb over 2 weken controle afspraak dus zal het dan bespreken. Misschien klein beetje bijwerken.
Ik heb een beetje make up over de blauwe plek gedaan. Zwelling kan ik niks aan doen behalve koelen. Maar ja, geeft niet. Trekt wel weg. Is inderdaad bij mijn mond. Dat schijnt ook de meest gevoelige plek voor zwelling te zijn begreep ik.
Hier geen probleem met het filler verhaal, dat weten ze op mijn werk ook. Schaam me niet zo snel, is mijn keuze en mijn lichaam.
Wat heb jij laten doen?

PSvanLot

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 11:05

Suzanne welke fillers heb je laten doen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 13:26

PSvanLot schreef:
Suzanne welke fillers heb je laten doen?

Wat bedoel je? De gebieden of het merk?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 16:35

Sorry, onduidelijk. Gebied idd

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 16:38

PSvanLot schreef:

Traangoot, iets jukbeen en neuslippenplooi. Iets marionetlijn.
Tot nu toe ziet niemand het. :')

Maar goed, ik zie traangoot vooral erg goed. Echt wel een verschil.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 16:51

Traangoot heb ik idd ook. Dat geeft een vele rustigere uitstraling vind ik.

Verder niks. Kan wel maar dan blijf ik bezig haha

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 08:30

Maar even.... "traangoot" klinkt écht heel naar en pijnlijk...
Hoe voelt het en waar is het precies voor?

Ik zit nu te twijfelen over de hele shabang.. Voorhoofd, kraaiepootjes, rokerslijntjes (en ik wil stiekem ook een lipfiller maar dat vind mn vriend geen goed idee :') )

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 09:52

Ik had neus/lippenplooi laten doen, en rond de mondhoeken. Echt niemand die het zag, ook mijn altijd kritische kids niet, zag het zelf ook niet trouwens. Heb het na 8 weken nog wat laten bijvullen (auw...) en nu ben ik zelf tevreden (rest ziet het nog niet, haha). Ik kreeg vaak de opmerking dat ik 'minder hard moet werken, je ziet vermoeid'. Ik ben nogal tenger en 'teken' snel, daar was ik zat van. Ik hoef niet jonger te lijken.

Is de traangoot ook zo pijnlijk Suzanne? Zo klinkt het namelijk wel :+
Misschien nog iets bij laten vullen tot je tevreden bent als de zwelling weg is?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 11:04

Suzanne F. schreef:
PSvanLot schreef:

Traangoot, iets jukbeen en neuslippenplooi. Iets marionetlijn.
Tot nu toe ziet niemand het. :')

Maar goed, ik zie traangoot vooral erg goed. Echt wel een verschil.

het lijkt me ook best veel in 1 keer :o

hoe is het nu ? filler geeft altijd wel beetje beurs gevoel!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 12:05

Iemand wel eens rokerslijnen laten doen?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 13:32

Ik heb mijn traangoten laten doen, 1 ml Restylane.
Ik had volumeverlies en wat blauw/donker onder mijn ogen door dunne huid (Ik word 45 in oktober, dus normaal)
Voor wallen helpt het ook, die verdwijnen :D maar die had ik niet.
Deed echt totaal geen zeer, wordt goed verdoofd en ze werken met een canule.

Verder heb ik botox frons en kraaienpootjes tegen de hoofdpijn en het lift mijn wenkbrauwen (last van hangende oogleden als ik moe ben)

Ik ben blij dat ze het juist zo onopvallend doen, ik zie het alleen zelf. Geen botox/fillerhoofd gelukkig :D
Recente foto

Afbeelding

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 13:54

Dat jij 45 bent blijf ik nog steeds niet geloven. Al een hele poos niet haha.

Super knap!

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 17:22

Ziet er idd veel jonger uit... mooi!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 20:13

Nee traangoot was niet pijnlijk. Jukbeen ook niet. Neuslippenplooi dus wel. Dat deed dus wel echt zeer.
Ja was best heftig zo in 1 x. Maar ik was toch al verdoofd dus dan maar alles meteen.
Vandaag op mijn werk zag ook niemand het. 1 collega vond dat je het bij mijn ogen wel zag toen ze er met haar neus bovenop stond.

Het gaat qua pijn al beter. Ik kan weer lachen en weer beter eten. :+

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 11:48

Best wel balen dat niemand het zag als er toch voor behoorlijk wat euri's iets gedaan is. Het moet niet onnatuurlijk worden, maar ik vond het best raar dat echt niemand iets opviel

Gelukkig dat je weer kunt lachen en eten, jemig, dat klinkt als best heftige napijn die je gehad hebt!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 18:52

IsabelleN schreef:
Best wel balen dat niemand het zag als er toch voor behoorlijk wat euri's iets gedaan is. Het moet niet onnatuurlijk worden, maar ik vond het best raar dat echt niemand iets opviel

Gelukkig dat je weer kunt lachen en eten, jemig, dat klinkt als best heftige napijn die je gehad hebt!

Ja dat is ook jammer, al doe je het voor jezelf en niet voor een ander. Pijn is nu zo goed als weg, beetje gevoelig nog. Zwelling is ook weg. Ik ga het ook bespreken over 2 weken wat we gaan doen.
Ik denk als je voor en na foto’s naast elkaar legt dat je het wel ziet hoor. Maar het kost inderdaad genoeg dus je wilt wel wat zien eigenlijk.
Maar als je lippen laat doen dan weet je dat het eerder opvalt dan een neuslippenplooi. Dat is gewoon zo.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:18

Ik heb gisteren lipfillers gehad. 1ste keer en wat een drama :')

Is het normaal dat het best wel hardhandig gaat? Voelde af en toe de naald tegen mijn tanden aan door mijn lip. Had een beetje het idee dat de arts snel naar huis wou, maar heb geen vergelijkings materiaal.

Nu wel heel blij met het resultaat :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:20

JackieLuca schreef:

Is het normaal dat het best wel hardhandig gaat? Voelde af en toe de naald tegen mijn tanden aan door mijn lip. Had een beetje het idee dat de arts snel naar huis wou, maar heb geen vergelijkings materiaal.

Waar ben je geweest? Weet niet of hardhandig wel zo goed is, die naald moet niet dwars door je lip heen he?

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:39

Suzanne F. schreef:
JackieLuca schreef:

Waar ben je geweest? Weet niet of hardhandig wel zo goed is, die naald moet niet dwars door je lip heen he?

Faceland Amsterdam, vond met verdoving opbrengen ook heel haastig waardoor de linker kant bijna niet verdoofd was. Ga volgende keer denk ik bij een andere kliniek of arts.

Nee dat dacht ik ook, maar die naald wel er vol ingeduwd. Normaal kan ik wel wat hebben maar nu schoten de tranen wel in mijn ogen :o

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 07:00

Faceland hoor ik wel vaker verhalen over waar ik mijn vraagtekens bij heb. Mijn botox wordt altijd rustig gezet en ben eens bij de filler behandeling van mijn moeder geweest en dat ging ook heel rustig met veel beleid.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 07:21

sanso schreef:
Faceland hoor ik wel vaker verhalen over waar ik mijn vraagtekens bij heb. Mijn botox wordt altijd rustig gezet en ben eens bij de filler behandeling van mijn moeder geweest en dat ging ook heel rustig met veel beleid.

Ik heb pas 1 ervaring maar dat ging met beleid, heel rustig en vol aandacht. Werd echt de tijd voor je genomen.
Faceland klinkt een beetje als een fabriek eigenlijk. Iemand hier wel goede ervaring met Faceland? Zijn ze ook echt veel goedkoper dan de andere aanbieders?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:22

Suzanne F. schreef:
sanso schreef:

Ik heb pas 1 ervaring maar dat ging met beleid, heel rustig en vol aandacht. Werd echt de tijd voor je genomen.
Faceland klinkt een beetje als een fabriek eigenlijk. Iemand hier wel goede ervaring met Faceland? Zijn ze ook echt veel goedkoper dan de andere aanbieders?

Ze gebruiken ook goedkopere fillers, vandaar de aanbiedingen, maar wel risico op bobbels ed :o ik zou dat zelf niet doen.

Dan maar iets meer geld, vakkundig, goede verdoving, de tijd voor je nemen en de beste merkfillers.

Ik ben trouwens woensdag geweest voor Botox frons en kraaienpootjes, vorige keer merkte ik al verschil bij dag 4, nu nog niet niets...ongeduldig :o

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:12

Ik had wel de duurdere filler, maar ga de volgende keer toch opzoek naar een andere kliniek, iemand tips? Is alleen voor lipfillers