Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hoezo zou dat goed zijn?                                                         Iris82 schreef:Nee maar wel met tinnitus dus ik ben bijzonder benieuwd wat je nu precies bedoelt?Hoezo zou dat goed zijn?

Palmera schreef:Een vraagje! Mijn liquid is tegenwoordig alleen nog maar in 50ml te verkrijgen. Niet erg.
Maar om mee te nemen naar werk e.d onpraktisch. Waar kan ik het in overgieten? Mijn 10 ml flesjes zijn uit 1 geheel plastic gemaakt, dus die kab ik niet navullen.
Iemand een suggedtie?

Ook vape ik volgens mij te veel want de liquid waar ik nu wel tegen kan heeft soms plots geen smaak meer, erg vervelend. 

Het komt echt door de nieuwe (smaak) van de liquid dat ik mij erg vaag begin te voelen. 
 In Duitsland is er ook zo'n handig iets. In de vapeshops daar mag je de smaken gewoon proberen met de vapes die er staan! Je krijgt dan zo'n 'teutje'/dopje om op de vapes te zetten die dus al 'klaar' zijn. In elke vape zit een andere smaak en er staan er zeker een stuk of 30. 
 Het is lichtjes zoet maar niet in overdreven maten doordat het nog iets fris heeft. Proefde het toevallig toen ik mijn nieuwe RBA kocht en ik geen liquid bijhad, was die man zo vriendelijk om mij een tester mee te geven en die is erg goed bevallen. 
 (Wat ook erg gaaf is is dat de liquid er in het flesje gewoon doorzichtig uitziet, maar als je hem in je tank doet en de zon schijnt erop dan ziet het paars.)
 ). De liquid van Pachamama met guava zou ik ook aanraden (al heb ik die nog niet geprobeerd met mijn nieuwe tank, wie weet kan ik daar ook niet meer tegen 
 )

Nu tijdens de examens gebruik ik stress als excuus en kap ik er extra nicotine bij. Echt slecht, ik weet het. :’)
 en eh als meer nicotine je wel van de sigaretten dan afhoud prima toch!
 Ik heb ook heel lang getwijfeld. Mede omdat de coils die ik gebruikte niet verkrijgbaar waren in de stad waar ik woonde, moest mijn moeder ze altijd voor me meenemen. 
 Dacht er eerst aan om gewoon een andere tank te kopen maar uiteindelijk heeft de RTA bij mij ook de doorslag gegeven. Ook wel omdat de eerste man in de winkel het allemaal heel dramatisch stelde, dat ik altijd zo'n tangetje bij me zou moeten hebben en het niet 'gemakkelijk' is om het in elkaar te zetten.. Daarna maar naar een andere winkel gegaan en daar heel goed geholpen. 
 Heb mijn eerste zakje van +- 7 euro nog steeds. 
 (En bijzonder genoeg verbruik ik minder liquid als ik met mijn RTA damp)                                                         
 Wel verliefd op de blauwe mod met rainbow RTA.
 In het begin ging ik er ook heel erg hard voor maar na een tijdje kan het wel even 'te veel' worden zeg maar.. :p 

Al word je de 'normale' ook wel gewoon. Hoewel... Ik heb nu soms echt van die kleine verdwaalde stukjes katoen in het zakje zitten omdat het soms te dik is, of net te dun, of,... Erg vervelend.