Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jaimy10 schreef:Ligt eraan welke coach je hebtHoor hier ook veel verschillende verhalen van onze klanten die via PBP bij ons sporten..
m9ara schreef:Ik meld me ook! Ik ben zeker niet te dik, maar afgelopen jaar zijn er wel wat kilo's aangekomen die ik er graag weer af zou willen. Heb met kerst niet op mijn eten gelet, maar eromheen al wel, dus langzaam al begonnen. Ik wil vooral ook meer gaan sporten om wat strakker te worden.
c_alsemgeest schreef:ik heb ze mijn man laten verstoppen
c_esther schreef:Misschien een leuke tip voor jullie. Kijk eens naar de site van fitaddict.nl
Zei is zelf 30 kilo afgevallen zonder hulp en deelt haar ervaringen, eet en trainingschemas gratis! Ik vind het heel fijn om daar wat ideeen voor eten en trainen vandaan te halen![]()
Ikben vandaag begonnen met een trainingsschema.
Gisteren op de sportschool gewogen, en de teller stond op 131 kg. Mijn eerste doel is onder de 100, en dan zien we wel weer..
jaimy10 schreef:c_alsemgeest schreef:Wat zijn de verschillende verhalen?
Voors en tegens?
Te weinig eten, onervarenheid, geen inlevingsvermogen. Dat horen we hier op de zaak vaak als tegens.
Maaar ook goede resultaten gezien hoor.. Maar zolang het mentaal niet goed zit zal dit ook niet DE oplossing zijn denk ik..
SharonIndezz schreef:Kom op allemaal, jullie kunnen het
Ik overweeg om in het nieuwe jaar naar een diëtist te gaan... ik merk dat ik het moeilijk vind gezonde keuzes te maken, en een onverzadigbare honger heb.... ik heb echt heel de dag honger..... zit niet tussen Mn oren, zelfs Mn maag doet er soms pijn van.