[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 08:52

Spannend!!

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:02

IvysToeter schreef:
Ik heb al 3 jaar een plaatje op de koelkast hangen die ik op de bovenkant van mijn rug wil als ik gestopt ben met borstvoeding.
Gisteren bij m'n schoonouders gegeten die net terug zijn van vakantie.
Schoonmoeder heeft in Spanje een tattoo laten zetten.
En ze liet me na het eten een plaatje zien wat ze nog wil en daarna géén tattoo's meer.....
Jullie raden het al.... EXACT hetzelfde plaatje als ik al 3 jaar op de koelkast heb hangen!(en waar zij dus al 3 jaar tegenaan kijkt als ze op visite komt en ze weet dat ik dat heel graag wil)
Het enige verschil is dat er bij haar plaatje aan beide kanten nog extra krullen bij komen en zij hem op een andere plek wil.....
Ik heb natuurlijk geen alleen recht ofzo op deze afbeelding, maar ik vind dit zó jammer......
Snappen jullie wat ik bedoel?
Ieder ander die niet dichtbij me staat had ik niet erg gevonden, maar m'n schoonmoeder... Ik zie haar zeker 1x per week (ze past op onze kindjes)
Zucht....
Wat zouden jullie doen?

Iets anders verzinnen. Het feit dat het een plaatje is betekend dat het ook ergens anders te vinden.
En je inspireert nou eenmaal anderen door het plaatje op te hangen. Gewoon zelf iets verzinnen en laten uittekenen door de artiest. Dan is het altijd uniek.

Of denk ik als man daar te nuchter over?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:19

Haha dat denk ik.
Maar ik heb dit idee al zo lang in m'n hoofd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:26

IvysToeter schreef:
Haha dat denk ik.

Heb je haar al gevraagd hoe ze aan het ontwerp komt? :=

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:33

Anoniem schreef:
IvysToeter schreef:
Haha dat denk ik.

Heb je haar al gevraagd hoe ze aan het ontwerp komt? :=

Ze gaan googelen op moeder-zoon tattoo....
Ik heb 2 dochters.... maar ik heb dit plaatje gevonden als Keltische knoop met de betekenis van oneindige (moeder) liefde....

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:48

Ahh, vat dit niet verkeerd op maar dat vind ik echt zo'n 13 in een dozijn tattoo..

Ik denk niet dat je haar kan 'verbieden' om zoiets te nemen. Als ik jou was zou ik zelf voor iets origineels gaan, gewoon custom made :).

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:53

Judass schreef:
Ahh, vat dit niet verkeerd op maar dat vind ik echt zo'n 13 in een dozijn tattoo..

Ik denk niet dat je haar kan 'verbieden' om zoiets te nemen. Als ik jou was zou ik zelf voor iets origineels gaan, gewoon custom made :).

Dit idd, niet vervelend bedoeld maar als je met zoveel termen op dit plaatje al komt moet je je afvragen of dit is wat je wilt.

Waarom stap je met je idee niet naar binnen bij een artiest, die kunnen echt toveren hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:26

Ik kom even binnen vallen.

Gister m'n tweede tattoo laten zetten, binnenkant boven linkerenkel. Maar wat raden jullie nu aan met hoelang niet sporten of rijden?

Laars en rijbroek zitten best strak natuurlijk..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 10:53

Zo'n vraag heb ik inderdaad ook... Ik laat die tattoo natuurlijk op m'n onderarm zetten, maar ik heb geen auto rijbewijs maar alleen motor = stak leren jasje met beschermvlakken.
Vrijdag naar de shop breng m'n moeder mij en haalt m'n vriend mij weer op, maar zaterdag moet ik eigenlijk gewoon dat jasje aan...
Wat kan ik dan het beste doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:12

Als er iets strak over je tattoo komt zou ik er tijdens het rijden toch iets van folie op doen en dan je jasje eroverheen. En dan op locatie folie er af, tattoo even wassen bij de kraan op de wc en insmeren. (Zo deed mijn collega het ook toen hij zijn arm net vol had laten zetten :j )

Hij was voor zijn laatste bij Snip Art geweest. Echt prachtig _O_ jammer genoeg heeft Snip Art hem niet online gezet.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:39

Jans schreef:
Als er iets strak over je tattoo komt zou ik er tijdens het rijden toch iets van folie op doen en dan je jasje eroverheen. En dan op locatie folie er af, tattoo even wassen bij de kraan op de wc en insmeren. (Zo deed mijn collega het ook toen hij zijn arm net vol had laten zetten :j )

Hij was voor zijn laatste bij Snip Art geweest. Echt prachtig _O_ jammer genoeg heeft Snip Art hem niet online gezet.

Robbin zet ze soms ook wel eens later online.
Dat deed hij bij mijne in ieder geval ook :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:39

Ik hoop het :j al is de tattoo inmiddels wel meer dan 2 maanden geleden gezet.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:59

_Friemel schreef:
Judass schreef:

Dit idd, niet vervelend bedoeld maar als je met zoveel termen op dit plaatje al komt moet je je afvragen of dit is wat je wilt.

Waarom stap je met je idee niet naar binnen bij een artiest, die kunnen echt toveren hoor :D

Ik snap niet zo goed wat je bedoeld??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:42

Keltische knopen zijn best wel hele populaire tattoos. Dat maakt het voor jou natuurlijk niet minder vervelend dat je schoonmoeder ermee aan de haal gaat maar het kan dus best heel goed zijn dat ze oprecht gewoon heeft zitten googelen en dit is tegengekomen.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:41

Dat heeft ze ook echt hoor.
Dat geloof ik wel.
Maar het maakt wel dat ik twijfel aan het idee van dit 'plaatje'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:45

Snap ik. Ik zou me er persoonlijk niet door laten tegenhouden aangezien het zo'n algemeen symbool is.. Als het al zo lang jouw droom is dan zou ik hem gewoon laten zetten. Misschien kan je in overleg met een artist wat aanpassingen maken waardoor het wat meer 'jouw' ontwerp is ipv iets algemeens of iets wat je schoonmoeder heeft?

Ik heb trouwens ook weer de kriebels. Wil heel graag iets tussen m'n borsten laten zetten :+ Niet eronder, maar echt ertussen. Twijfel alleen een beetje hoe het gaat staan omdat ik geen kleine cup heb... Met een beugelloze BH is het mooi zichtbaar maar als ik een BH met padding aan heb is mijn decollete te flink waardoor hij zal verdwijnen. Op zich niet erg maar hm.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:55

Nou ik heb ook al zitten kijken op pinterest.
En heb nog wel meer inspiratie op gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 16:05

IvysToeter schreef:
Nou ik heb ook al zitten kijken op pinterest.
En heb nog wel meer inspiratie op gedaan.

Zou vooral gewoon doen waar jij je goed bij voelt, als je alsnog dat symbool wilt nadat je zoveel meer bekeken hebt zou ik je niet tegen laten houden door iets :)

En Jans bedankt voor het advies :D

Aciree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 17:14

Als ik even mag binnenvallen met een vraag?

Ik ben een beetje zoekende naar een artist die werkt / kan werken in de stijl van Frank Carrilho https://www.facebook.com/pg/CarrilhoTattoo/photos/?ref=page_internal.
Wat die man doet is zo verdomd gaaf, maar hij zit momenteel in Toronto en ik zity al maanden aan z'n fb page geplakt om te zien of er nieuwe locaties bekend zijn :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 17:22

Kelly Violence komt wel in de buurt, is niet precies hetzelfde, maar wie weet vind je het wat. Zij zit in Londen, nog niet heel dichtbij, maar een stuk beter te doen dan Toronto :)

Oh en misschien Junnio Nunes. Zit in Brazilië, maar is vorige maand nog in Nederland geweest. Kun je ook in de gaten houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 19:02

Aciree schreef:
Als ik even mag binnenvallen met een vraag?

Ik ben een beetje zoekende naar een artist die werkt / kan werken in de stijl van Frank Carrilho https://www.facebook.com/pg/CarrilhoTattoo/photos/?ref=page_internal.
Wat die man doet is zo verdomd gaaf, maar hij zit momenteel in Toronto en ik zity al maanden aan z'n fb page geplakt om te zien of er nieuwe locaties bekend zijn :D

Waaaaauwie! Maar das mooi <3

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 21:56

Mijn nieuwe tattoo.. erg blij mee en heeft een speciale betekenisAfbeelding

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:08

Mooi zacht veertje magicmist!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 09:19

Vind het zo knap hoe ze die waterverf tattoo's zetten, heel gaaf!

Aciree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:13

Thanks voor het meedenken!