Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IvysToeter schreef:Ik heb al 3 jaar een plaatje op de koelkast hangen die ik op de bovenkant van mijn rug wil als ik gestopt ben met borstvoeding.
Gisteren bij m'n schoonouders gegeten die net terug zijn van vakantie.
Schoonmoeder heeft in Spanje een tattoo laten zetten.
En ze liet me na het eten een plaatje zien wat ze nog wil en daarna géén tattoo's meer.....
Jullie raden het al.... EXACT hetzelfde plaatje als ik al 3 jaar op de koelkast heb hangen!(en waar zij dus al 3 jaar tegenaan kijkt als ze op visite komt en ze weet dat ik dat heel graag wil)
Het enige verschil is dat er bij haar plaatje aan beide kanten nog extra krullen bij komen en zij hem op een andere plek wil.....
Ik heb natuurlijk geen alleen recht ofzo op deze afbeelding, maar ik vind dit zó jammer......
Snappen jullie wat ik bedoel?
Ieder ander die niet dichtbij me staat had ik niet erg gevonden, maar m'n schoonmoeder... Ik zie haar zeker 1x per week (ze past op onze kindjes)
Zucht....
Wat zouden jullie doen?
Anoniem schreef:IvysToeter schreef:Haha dat denk ik.
Maar ik heb dit idee al zo lang in m'n hoofd....
Heb je haar al gevraagd hoe ze aan het ontwerp komt?
Judass schreef:Ahh, vat dit niet verkeerd op maar dat vind ik echt zo'n 13 in een dozijn tattoo..
Ik denk niet dat je haar kan 'verbieden' om zoiets te nemen. Als ik jou was zou ik zelf voor iets origineels gaan, gewoon custom made.
Jans schreef:Als er iets strak over je tattoo komt zou ik er tijdens het rijden toch iets van folie op doen en dan je jasje eroverheen. En dan op locatie folie er af, tattoo even wassen bij de kraan op de wc en insmeren. (Zo deed mijn collega het ook toen hij zijn arm net vol had laten zetten)
Hij was voor zijn laatste bij Snip Art geweest. Echt prachtigjammer genoeg heeft Snip Art hem niet online gezet.
_Friemel schreef:Judass schreef:Ahh, vat dit niet verkeerd op maar dat vind ik echt zo'n 13 in een dozijn tattoo..
Ik denk niet dat je haar kan 'verbieden' om zoiets te nemen. Als ik jou was zou ik zelf voor iets origineels gaan, gewoon custom made.
Dit idd, niet vervelend bedoeld maar als je met zoveel termen op dit plaatje al komt moet je je afvragen of dit is wat je wilt.
Waarom stap je met je idee niet naar binnen bij een artiest, die kunnen echt toveren hoor
Aciree schreef:Als ik even mag binnenvallen met een vraag?
Ik ben een beetje zoekende naar een artist die werkt / kan werken in de stijl van Frank Carrilho https://www.facebook.com/pg/CarrilhoTattoo/photos/?ref=page_internal.
Wat die man doet is zo verdomd gaaf, maar hij zit momenteel in Toronto en ik zity al maanden aan z'n fb page geplakt om te zien of er nieuwe locaties bekend zijn