Moest ontzettend vroeg op, wel ok  ontbeten maar verder echt de héle dag honger gehad. Zo maar goed afsluiten moet 'n appeltje en morgen er weer tegen aan!
 Moest ontzettend vroeg op, wel ok  ontbeten maar verder echt de héle dag honger gehad. Zo maar goed afsluiten moet 'n appeltje en morgen er weer tegen aan!                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Om nog heel even terug te komen op de eerdere discussie; ik vind als nieuwkomer de toon hier helemaal niet vervelend. Ja er wordt advies gegeven en soms worden mensen ergens op gewezen wat ze misschien niet zo fijn vinden, maar het is allemaal goed bedoeld en nergens wordt het in mijn ogen vervelend. Ik zou het ook jammer vinden als jullie daarmee gaan stoppen, want het is juist heel nuttig!
 Om nog heel even terug te komen op de eerdere discussie; ik vind als nieuwkomer de toon hier helemaal niet vervelend. Ja er wordt advies gegeven en soms worden mensen ergens op gewezen wat ze misschien niet zo fijn vinden, maar het is allemaal goed bedoeld en nergens wordt het in mijn ogen vervelend. Ik zou het ook jammer vinden als jullie daarmee gaan stoppen, want het is juist heel nuttig! Daarna nog twee uur bij Passenger gestaan, dus wat extra ckal verbrand.
 Daarna nog twee uur bij Passenger gestaan, dus wat extra ckal verbrand.                                                          

)
 )

Das even balen, niet wat je wilt. Maar je bent toch super bezig? Volhouden je komt er wel!
 Das even balen, niet wat je wilt. Maar je bent toch super bezig? Volhouden je komt er wel!   

Laura82 schreef:Volgens de tabel van het voedingscentrum heb ik qua middelomtrek ernstig overgewicht, qua bmi matig overgewicht
Dat was niet wat ik wilde zien...
 ) maar het veranderd niets aan wij je bent, het geeft je alleen extra kennis
 ) maar het veranderd niets aan wij je bent, het geeft je alleen extra kennis