saskiakefie schreef:Normaal houd ik zo rond de 2 uur van te voren niks eten en alleen kleine beetjes drinken aan vandaag lukte dat niet helemaal maar niet veel gegeten. Haal door mn buik adem. En doe regelmatig ademhalingsoefeningen dus heb t goed onder controle. Had op internet gelezen bij steken diep ademen vandaag geprobeerd masr werkte ook niet dus
Ik eet tot 1 uur voor het hardlopen (wel lichtere dingen). Drinken doe ik ook in het uur van te voren (maar niet teveel idd). En voor vertrek neem ik nog een glas water. Ik ben gelukkig nog nooit misselijk geworden. Op 1 keer na. Toen had ik een pot zwarte thee op tot een half uur voor ik ging rennen, zwarte thee valt bij mij sowieso altijd zwaar op de maag, maar toen helemaal

Voorheen dronk ik ook water tijdens het hardlopen. Ik heb hooikoorts en ga helemaal snotteren, hoesten en slijm produceren wat heel vervelend is met ademhalen. (Daarom drink ik ook nog vlak voor het lopen wat water). Ik heb nu andere allergie pilletjes, dus kan nu gelukkig zonder flesje water op pad.
Een paar weken terug was het enorm heftig qua pollen. Mensen dachten volgens mij echt dat ik aan het creperen was, de tranen liepen over mijn wangen. Maar dat is puur de allergie

Edit: Te vroeg op verzenden.
Wat bij steken ook kan helpen is je armen boven je uit strekken met je handen in elkaar gevouwen en dan diep in en uit ademen. En je dan echt uitrekken dus. Ik weet niet of je dat al deed..