_Reneee schreef:Ik ben 25 en kreeg echt nog geen sterilisatie. Baas in eigen buik, m'n reet inderdaad.
Ja maar als je 25 bent heb je nog helemaal geen stabiel leven en geen idee wat je wilt (dat beweert mijn huisarts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Reneee schreef:Ik ben 25 en kreeg echt nog geen sterilisatie. Baas in eigen buik, m'n reet inderdaad.
xMercury schreef:_Reneee schreef:Ik ben 25 en kreeg echt nog geen sterilisatie. Baas in eigen buik, m'n reet inderdaad.
Ja maar als je 25 bent heb je nog helemaal geen stabiel leven en geen idee wat je wilt (dat beweert mijn huisarts) Dat begint vanaf een leeftijd van 35 pas volgens haar. Wat een mafkees zeg! Volgens mij verschilt dat toch echt per persoon haha.
Ayasha schreef:Gynaecologe hier vertelde dat die ablatie evenveel "kans van slagen" heeft kwa geen menstruatie meer als een spiraal.
Dammie schreef:Als ik lees en op tv zie dat gender operaties en de voorbereiding daartoe al voor de puberteit begint, dan vind ik het behoorlijk hypocriet dat een volwassen vrouw niet zelf mag beslissen over een sterilisatie of baarmoeder operatie.
Ik schrik daar wel van.
Dammie schreef:Als ik lees en op tv zie dat gender operaties en de voorbereiding daartoe al voor de puberteit begint, dan vind ik het behoorlijk hypocriet dat een volwassen vrouw niet zelf mag beslissen over een sterilisatie of baarmoeder operatie.
Ik schrik daar wel van.
kiwi1990 schreef:Ik krijg een sterilisatie al niet eens voor elkaar... Laat staan een ablatie of hysterectomie_San87_ schreef:Een totale hysterectomie is wat anders dan een hysterectomie. Ik wil gaan voor baarmoeder en baarmoederhals verwijdering. Dan ben ik steriel en ook meteen van een pijnlijke ongesteldheid af en tackel ik meteen de kans op baarmoederhalskanker.
Maar ik weet dat mijn kansen daarop nihil zijn. Toch vind ik het raar dat er zo moeilijk over wordt gedaan. Helemaal als er met hele goede argumenten aangetoond wordt dat het geen een nachtje ijs is. Een sterilisatie moet op zijn minst kunnen.
Is een ablatie dan geen optie? Verwijdering van het baarmoederslijmvlies i.c.m sterilisatie.
Al doen ze dat wel alleen als je kan aantonen heftige periodes te hebben
Heb je ook een pb gestuurd
*leest weer verder*
xMercury schreef:_Reneee schreef:Ik ben 25 en kreeg echt nog geen sterilisatie. Baas in eigen buik, m'n reet inderdaad.
Ja maar als je 25 bent heb je nog helemaal geen stabiel leven en geen idee wat je wilt (dat beweert mijn huisarts) Dat begint vanaf een leeftijd van 35 pas volgens haar. Wat een mafkees zeg! Volgens mij verschilt dat toch echt per persoon haha.
benangelique schreef:xMercury schreef:
Toch begrijp ik het wel. Met 25 was ik er van overtuigd kindervrij te blijven, met 29 wilde ik een kind en wel per direct...
Jennyj01 schreef:Terwijl je met de huidige techniek van invriezen, sperma en eicellen kan laten invriezen bij jonge kandidaten.