Het leek alsof de auto in brand stond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Ja, ik heb de Q16. Voelt ietsje anders dan een reguliere sigaret, wat "zachter". Maar dat ligt aan het nicotinegehalte. Daarom is het wijselijk om gewoon je reguliere hoeveelheid nicotine te nemen in het begin, omdat je dan een beetje hetzelfde gevoel hebt als anders. Als je gelijk zonder nicotine dampt voelt het gewoon alsof je waterdamp inademt en mis je die zogenaamde throathit.
EDIT: De Q16 heeft trouwens verschillende standen, afhankelijk van hoeveel rook je eruit wil hebben.
chazzie schreef:Mocht je last krijgen van je keel of hoesten met een e-sigaret, kijk dan even naar het percentage PG/VG in de liquid.
Hoe hoger de VG, hoe minder last je krijgt van hoesten.
Alleen zijn net alle e-sigaretten geschikt om te dampen met een hoog percentage VG, maar 50/50 is wel aan te raden.
Voor informatie hierover of je e-sigaret geschikt is, weet ik wel een hele fijne winkel waar ze tevens veel soorten liquids hebben en je echt met al je vragen terecht kunt.
Bizzybijtje schreef:Niet bekend mee, maar even uit laten iig en contact opnemen met de winkel.
Iris82 schreef:Hoi.Ik rook. Al heel lang. En ik wil graag stoppen.
Ik heb hiervoor medicijnen uit Bulgarije gehaald.
Ze werken heel goed. Ik heb eigenlijk geen behoefte aan roken in mn lichaam.
Alleen mn hoofd vindt zo af en toe van wel. Maar dat kan ik behoorlijk goed negeren.
Ik zit op dag 3. Op dag 5 moet ik volledig stoppen. Ik heb gisteren maar 7 van de 20 sigaretten gerookt zonder problemen.
Nu is het helaas zo dat ik het financieel prima red en ook lichamelijk geen klachten heb van het roken.
Ik wil graag stoppen. Ik heb een kind, ik wil zeker niet dat mn kind ook gaat roken. Het stinkt als de neten. Ik weet dat het slecht is. Ben niet dom. Ik zie ook de waarschuwingen op pakjes sigaretten. Alleen zit er een groot rood duiveltje op mn schouder die zegt: pff, lekker belangrijk, je hebt toch nergens last van?
En alle keurig nette omschreven tekst gaat ook langs me af. Het dringt niet tot me door.
Daarom hierbij een oproep aan alle niet-rokende Bokkers.
Vertel mij alle redenen waarom roken niet juist is. Waarom ik moet stoppen.
Je mag gerust onaardig zijn.Meestal niet, maar ik wil gewoon graag de rauwe werkelijkheid. Schiet mijn duiveltje af.