Eliine schreef:Ik vind het nu vooral nog lastig in te schatten hoelang het voor mij gaat duren voor ik de borstcrawl fatsoenlijk kan volhouden. Al ga ik het ook geen drama vinden als ik her en der misschien nog wat schoolslag er in moet gooien.
Dat heb ik net zo ... en idd , dan maar tussendoor wat schoolslag .
Ben ook erg benieuwd naar de BC cursus.
In buitenwater zwemmen zal sowieso een heel ander verhaal worden .
In het zwembad ben ik iig ontspant .
, dat was vorig jaar nog wel anders .

Geplaatst
               Geplaatst 

had echt een beetje diep water angst ontwikkeld. Maar nu al verschillende keren het meer helemaal over gezwommen in rustige schoolslag dus heb goede hoop dat ik dat zo weer op kan pakken als het weer lekker weer is.
 had echt een beetje diep water angst ontwikkeld. Maar nu al verschillende keren het meer helemaal over gezwommen in rustige schoolslag dus heb goede hoop dat ik dat zo weer op kan pakken als het weer lekker weer is.

Mn vriend ziet me aankomen
 Mn vriend ziet me aankomen  Ja schat ik wil wel in een straal van 5 km bij dat sportcentrum vandaan wonen
 Ja schat ik wil wel in een straal van 5 km bij dat sportcentrum vandaan wonen  nouja of een auto kopen natuurlijk
 nouja of een auto kopen natuurlijk  
 :
 : 

Triatlon is dan best moeilijk er nog tussen te proppen en daarom houd ik het echt bij sprintafstand.
 Triatlon is dan best moeilijk er nog tussen te proppen en daarom houd ik het echt bij sprintafstand.  ... dat is vervelend ...
 ... dat is vervelend ...  

Ik wil 15 graden met zon
 Ik wil 15 graden met zon