Tova jij bent dus dichtbij gebleven. Ik ben water overgestoken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik ken het niet, maar ja mag ook niet hebben. Op sportschool hebven ze grote zwarte bussen met lekkere smaken. Witte chocola aardbei, bosvruchten, vanille, banaan enz.
Tova jij bent dus dichtbij gebleven. Ik ben water overgestoken.goede begeleiding voor diegene die wedstrijden doen.
MoonWencke schreef:Vanmorgen naar de sportschool van mijn nichtje geweest voor een vetmeting. Daar werd een vier-punts meting verricht (biceps, triceps, rug en buik) en volgens de jongeman die dit deed kwam ik op 21,6% terecht. Toch wel een verschil met de plusminus 28,8% die mijn weegschaal aangeeft. Met een zeven-punts-meting zouden de resultaten nog eens compleet anders uit kunnen vallen?
Cocodox schreef:En vanavond gaan we waarschijnlijk weer slecht eten, omdat we visite krijgen en we buiten de deur eten. Iemand toevallig een tip voor dit soort situaties? Ik kan ook niet echt een (goedkoop) restaurant vinden waar ik weet dat ik de juiste macro's binnenkrijg.
xdniesje schreef:Gaaf enzino!
Goed bezig Loez! Zet 'm op die laatste paar weken!
Barcelona is leuk! Heb je het daar leuk gehad? Hoe was het weer?
Hier gaat het trainen en diëten goed. Ik hou me braaf aan mijn schema's en ik zak ook in mijn vetpercentage en zie steeds meer lijnen verschijnen.
Wel zie ik die wedstrijd helemaal niet meer zitten, zie er meer tegenop dan dat ik er zin in heb.
Ik heb voor deze wedstrijd gekozen omdat er maar 4 klassen aan mee doen en het dus lekker snel gaat en ik niet heel de dag doodzenuwachtig hoef te zijn. Nu hebben ze het gewijzigd in een volledige wedstrijd met 20 klassen en dus ook meer lengte categorieën. Vind ik echt niet grappig en ik heb een hekel aan grote groepen mensen in mijn buurt![]()
Dus ik denk er over om de wedstrijd niet te gaan doen, maar uiteraard wel verder te bouwen. Scheelt ook weer een hele hoop centjes.