Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:Shirley schreef:Kunstzinnig![]()
En hoe gaat het met eten?
Vanmorgen yoghurt met suieker.
Tussen de middag twee bolletjes met iets zachts er tussen bijv veel boter en jam of leverworst met een beste kwak mayonaise. Vanmiddag een paar pepernoten opgepeuzeld. En vanavond risotto gehad die in mijn geval nog mooi vochtig was. Dit was alleen wel heel wat pijnlijker dan de spinazie en aardappelpuree gisteren. Maar goed het ging er in Daarna weer een kom yoghurt met suiker. Dus heb verder wel lekker gegeten vandaag. Ik heb alleen hele erge zin in sinaasappel alleen durf ik dat niet aan omdat mijn slokdarm nog steeds ontstoken is. Ben bang dat het heel erg zeer gaat doen.
Vanmorgen dus even assen in geweest en vanmiddag met mijn moeder even naar havelte geweest daar is een indoor vlindertuin. Dat viel een beetje tegen. Daarna weer rustig aan het kleuren geweest. Morgen weer naar mijn eigen huisje.
lieveli schreef:Ook kleine stukjes doen denk ik zeer, komt door die vitamine C.
Ts, ken je polenta? Echt zo LEKKER en supermakkelijk. Water koken, polenta erin flikkeren (wel met beleid, gooi het niet van een afstandje) en daarna doe je er lekker boter en kaas doorheen. Smeuïg! Het kruipt gewoon je maag in.
Wanneer is je operatie trouwens?
AmyII schreef:Lieve TS, ik heb je topic de hele tijd gevolgd maar ook ik wil je een tip geven.
Bij de grotere supermarkten heb je in het vriesvak 'bouwsteentjes' te koop. Dit zijn eenhaps gebakjes waar enorm veel voedingsstoffen in zitten.
Toen mijn schoonvader slechter begon te eten kreeg hij deze vaak wel weg, wat zijn gewicht lange tijd goed gedaan heeft..