Voorlopig hou ik het bij grotendeels verharde wegen. Gister les 17 gelopen en 8.7 gemiddeld (zit meestal iets lager). Maar vond het in het begin al zwaar genoeg en we zitten hier in een gebied met veel hoogteverschillen dus vond een vlakke ondergrond al best een uitdaging. Merk nu wel dat het steeds makkelijker wordt. Eerder dacht ik nee daar heb je die bult weer, maar nu loop ik hem met 2 vingers in de neus haha.
Hier vanmiddag nog les 20 gelopen. Laatste weken wat minder regelmaat dus ging wel zwaar voor mn gevoel. Desondanks 4.95km gelopen met gemiddeld 9.0km/uur en dat is snel voor mijn doen!
Nou ik stond voor een dichte winkel en telefoon werd niet opgenomen Netjes afspraak gemaakt, bevestiging gehad en gisteren zelfs herinnering. Zonde van mn uur in de auto
Ik heb nu een afspraak gemaakt morgen na mijn werk bij een ander filiaal. Poging 2
horsii
Geplaatst: 05-01-23 11:33
Hopelijk meer succes. Ik ga nu snel omkleden en les 26 doen Keelontsteking en droge kriebelhoest dus benieuwd hoe ver ik kom. Maar hond moet echt f haar ei kwijt.
Kleine ligt op bed dus f tijd. Vriend is bezig met de aanbouw dus die mag mooi de babyfoon.
horsii
Geplaatst: 05-01-23 13:30
Wonder boven wonder ging het lekker en bleven de hoestbuien even uit. Wel een nieuw lusje genomen maar dat pakte wat langer uit als gedacht. Evy les 26, 6.4km. Maar toen was ik dus nog niet thuis. Uiteindelijk 7,5 km.
Ook nog een wandeling gemaakt en straks de paarden nog doen.
Mooi rondje Karin! Welke schoenen zijn het geworden?
Faya__
Geplaatst: 08-01-23 14:33
Wat leuk een Evy topic!
Ik loop al jaren met Evy, ben ooit begonnen met de 2006 podcast op m'n Ipod nano
Door omstandigheden en nare blessures was de klad in het lopen in 2020 en 21 erin gekomen. Afgelopen oktober weer opgepakt met 2x per week, een aantal lessen dubbel gedaan wat nu resulteert in les 7 vandaag. Het gaat traag maar, ik kom er wel weer.
Hier rustig rondje vanmorgen. Na vier uur slaap, de nodige alcohol en een keelontsteking kreeg ik er meer niet uit. Hond aan mn zus uitgeleend dus ik had ook geen extra hulpje haha.
Ik heb nu Saucony Tempus. Ken het merk verder niet maar deze zaten het beste. Ik ben een overpronerende loper blijkbaar haha.
horsii
Geplaatst: 15-01-23 13:50
Met nog vier lessen Evy 0 tot 5 te gaan, liepen we vandaag zomaar 9km zonder wandel pauzes. Heerlijk Kind in de bakfiets en m'n kleine oude hond ook na de eerste vijf km hardlopen.
Scheelt wel hoor lopen met hond gaat gewoon makkelijker. Nieuwe trail schoenen besteld, hopelijk passen ze. Deze zijn na een jaar of vier echt op
Wat goed, lekker tempo ook.
Melia
Geplaatst: 15-01-23 20:15
Poeh jeetje wat een tempo horsii, knap hoor!
Karin ook netjes hoor 30 minuten! Hopelijk niet al teveel slecht weer gehad.
Hier les 25 gedaan, ging erg lekker. 8.8 km gemiddeld. Gelukkig heeft corona geen invloed gehad.
Weet iemand wat dat 'extensief' en 'herstel' precies inhoud? Ik ben namelijk bijna klaar met de 5km en zit te kijken wat straks eventueel geschikt kan zijn voor mij, maar dan moet ik wel weten wat ze daarmee bedoelen .