Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Youknowme schreef:Omdat je nooit op een dieptepunt moet gaan stoppen, vooral niet als je er zelf niet 100% achter staat. Een LK is ook maar een mens en die kunnen heb ook wel eens fout hebben, net zoals dat doktoren niet alles direct weten.
Esplendido schreef:Iedere moeder bepaalt haar eigen grens. Haar lijf, haar kind, haar borstvoeding. Ik wil daar nooit iemand om veroordelen. Zo was mijn informatie zeker niet bedoeld en ook niet om een schuldgevoel aan te praten. Nogmaals excuses als dat wel zo is overgekomen.
Er lezen hier meer mensen mee en die hebben misschien wel wat aan die informatie, daarom reageerde ik.
Tendance schreef:Esplendido schreef:Iedere moeder bepaalt haar eigen grens. Haar lijf, haar kind, haar borstvoeding. Ik wil daar nooit iemand om veroordelen. Zo was mijn informatie zeker niet bedoeld en ook niet om een schuldgevoel aan te praten. Nogmaals excuses als dat wel zo is overgekomen.
Er lezen hier meer mensen mee en die hebben misschien wel wat aan die informatie, daarom reageerde ik.
Ik heb het idee, dat jij ook in de kraamzorg werkt, maar met de berichten die je plaatst, ondanks dat ze je vraagt te stoppen, laat je een beetje zien, dat je naar mijn mening de kraamvrouw niet altijd goed aanvoelt.
Ik had een droom van een borstvoeding, alles verliep goed, maar ik denk dat als dit niet zo was geweest en jij was bij mij thuis geweest en ik had je gevraagd te stoppen en je had nog zo vaak toch nog weer iets gezegd, dan was je er bij ons thuis absoluut niet meer in gekomen.
En dat zeg ik niet als aanval, maar wel als mijn gevoel en mening bij jouw berichten.
Ze vraagt vriendelijk of je wil stoppen, maar doet dat gewoon niet!
Respect is het allerbelangrijkste voor een kraamvrouw.
TinkerTreas schreef:Ik heb 3x geen fijne kraamweek gehad. Bij de eerste was ik zo'n 3 liter bloed verloren en toen ik na 5 dagen naar huis mocht was ik nog steeds beroerd. Daarna kreeg ik hoge koorts.
En bij de tweede en derde voelde ik me top na de bevalling. Maar ik kreeg 2x geen baby mee naar huis. Allebei mijn zoontjes hebben een slechte start gehad, waardoor ze in het ziekenhuis moesten blijven.
En nu probeer ik het niet meer. Een normale bevalling en kraamtijd is duidelijk niet weg gelegd voor mij, haha.